Gå til innhold

Hva slags kjeks gir dere ungene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal gi ungen litt kjeks innimellom, men jeg vil jo at den skal være næringsrik og ikke full av sukker. Har dere noen tips til meg? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nja... prøvde med kornmo.... ikke så populært;o)

mariekjeks eller gjendekjeks er nok aller mest populært (17mnd;o))

Skrevet

Pleier å ha en boks med slike runde havrekjeks stående i skapet, husker ikke helt hva de heter, men de er i en rund gjennomsiktig plastboks.

Skrevet

Jeg har gitt henne en rugkjeks, somligger i runde gjennomsiktige plastbokser. De er kjempegode (synes jeg da.. minner om mormors hjemmelagde). Men de har lite sukker i de så snuppa mistet gløden etter kort tid.

Uansett så bør du ikke bare se på sukkerinnholdet, de fleste kjekstyper inneholder det verste av det fettet man kan ha i seg.. Men selvfølgelig, alt med måte :o)

Snuppa får bokstav eller mummikjeks som lørdagsgodteri innimellom :o)

Skrevet

Kornmo var superpopulært leeeeenge. Aner ikke hvor mange pakker gullet (og bikkja....) spiste, men det var mange! Tørre og stusslige synes jeg, men gullet syns det var helt topp.

Nå går det unna en del bokstavkjeks. Ikke det sunneste man kan spise, men skitt au...

Skrevet

Husker ikke helt hva det heter, men er i blå, grønn og rosa pakke. Politibil blant annet. Er fullkorn i de.

Skrevet

Takketakk, mange gode tips her. :-) Da blir'e handletur snart!

Skrevet

Jeg gir datteren min Organic Spelt Cookies, only sweetend with Honey.

De smaker kjempegodt av vanilje og appelsin. Inneholder som sagt ikke sukker, er økologiske og de er formet som forskjellige dyr. Også er det spelt mel da. SUNDT!!

Du får kjøpe de hos Helios og enkelte helsekost butikker. Hvis du vil at de skal ta de inn for deg så er det altså Alternativ Mat AS som forhandler dem.

Skrevet

kornmo, skorper eller kavring.. men hovedsakelig kornmo.

Skrevet

Sånne wasakjeks (blir som små knekkebrød) passerte lenge som kjeks her i huset.

Skrevet

A better choice kjeks med vaniljesmak, den faller i smak her og er ikke så ille ernæringsmessig. Men kjeks er sjelden kost.

Skrevet

Her blir det litt mariekjeks og bokstav kjeks,Han kan også spise knekkebrød, bare mamma kaller det kjeks :-). Ga han kornmo før men det er en del herdet fett i den og det er ikke bra. Men det er vel det i mange av kjeks typene tenker jeg.

Skrevet

Den nye bokstav kjeksen gir jeg til min jente,den har 60%fullkorn..

Veldig god er den å hun elsker den:)

Skrevet

Den runde blanke boksen.

Skrevet

Ingen type kjeks her i gården, mini liker det rett og slett ikke...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...