Gå til innhold

Kraftige kynnere.. noen fler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har kraftige kynnere.. jeg har konstant hard mage og ut på dagen kommer sterke smerter slik at jeg har problemer med å stå oppreist. Det er som sterke menssmerter i rygg og mage. Disse varer nesten til morgendagen, da roer det seg igjen. Legen var redd for at det kunne starte fødselen og da jeg "bare" er i uke 33 så er det best at det holder seg der inne så lenge som mulig..Ble sykmeldt 100 % frem til permisjonen.. Er det andre som har hatt disse smertene?

Var litt rart å reise fra jobb i dag.. nå skal jeg liksom ikke dit før om 1 år.. Var liksom ikke mentalt innstilt på dette her...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært veldig plaget med kynnere siden uke 22. Det er skikkelig ubehagelig og de blir jo bare verre og merkeligere med tiden syntes jeg da. Hehe. Er selv 30+0 i dag og håper jeg får komme til hos legen min i morgen slik at jeg kan få ny sykemelding og ut svangerskapet. Har du hatt innvendig ul og sjekket om det har påvirket livmoren din? Det hadde jeg i uke 24 men det såg fint ut heldigvis:o)

Skrevet

Jeg har også hatt kynnere siden begynnelsen av uke 20.. Hadde innvendig ul i uke 30 og da var livmorhalsen på 4 cm tror jeg.. Legen mente at det var greit.. men disse sterke smertene har kommet de siste dagene...

Skrevet

Jeg har vært sykmeld siden uke 20 pga kraftige kynnere med en gang jeg var i aktivitet. Har tatt det veldig med ro for å ikke sette i gang for tidlige rier. Og babyen har holdt seg der inne. Har termin i morra. Nå kan ho godt komme ut!!!

Skrevet

Høres ut som meg! Utover dagen er de så vonde at jeg kan gråte av det (ja,litt hormonell og sliten av det hele også). Har hittil vært bare 50% sykemeldt (har bekkenløsning også) pga samvittighet ovenfor jobben med lite bemanning. Nå har jeg hatt 2 uker ferie og har bare blitt verre. Skal til lege i morgen, så da får vi se om jeg går tilbake til jobb... Men jeg har ikke hatt noen innvendig UL pga dette - er det vanlig? Jeg er i 32+6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...