Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 fenikkelte skal gå bra i hvertfall...tror et par teskjeer er vanlig dosering, sånn 1-2 ganger i døgnet
to tette og ei badehette:o) Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Gi babyen fennikelte du. Jeg fikk beskjed fra sykehuset om å gi 2 ml før hvert måltid pga luft i magen.
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg gir en blanding av ammete og kamille te til mini( blander 50-50). Fikk dette tipset av en Homeopat. Hjelper mini veldig,, Har mye mindre luft nå enn før. Gir ca 40 ml før hvert måltid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå