Cat.68 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Helvetes, faens, imbecille ,djævla ,egoistiske ,faenskap til folk!!! Enten kjemper man kampen sammen med oss eller de kan bare stå så djævlig langt utenfor som det går an. Trenger ikke mennesker i livet vårt som ikke kan støtte eller vise at de har trua fordi om ting er vanskelig. Om dette skal koste meg nære familiebånd så får det så være. For meg er mine viktigst uansett.
Cat.68 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Ønsker ikke å utdype det mer, ville bare få ut frustrasjon. Men nære familie svikter når de trenges. Slikt gjør vondt og er skuffende.
blond Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Noen ganger er avstand den beste terapi. Og den handling som best forstås.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Ja, alle vet faktisk det. Du er helt alene i din manglende forståelse. Svir det?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #8 Skrevet 8. august 2007 Seriøst, mener hun jævla? Hvorfor ikke bare si jævla?
Gjest Skrevet 8. august 2007 #10 Skrevet 8. august 2007 Åh? Sier man djævla i sverige? *blond* Det visste ikke jeg i hvertfall. Men så var jeg heldigvis ikke den eneste.
Gjest Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Mmnei, man sier "djävla"..... *slenger seg på den hypermoderne la-oss-disse-alle-som -ikke-får-med-seg-alt-trenden*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå