flypapir Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Vi flytter inn i vår tomannsbolig i september. Alt vi har av møbler o.l er arvet og ganske gammelt og det finnes ingen sammenheng i stil/farger. Vi har derfor tenkt til å kjøpe en del nytt etterhvert nå. Men jeg synes det er vanskelig å bestemme meg for stil og farger! Har ikke greie på slik, men vil jo gjerne ha ett hjem som ser litt ok ut... Hva ville dere ha valgt?!? Hva er "siste nytt"? Vil gjerne se bilder dersom noen har en link! Tusen takk for svar!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 jeg aner ikke hva som er siste nytt, men er sikkert lurt å kjøpe noe nøytralt i en farge dere liker og så vet kjøpe billigere gardiner, puter, teppers osv i en farge dere liker der og da (som da kan byttes ut for en langt rimeligere penge enn møbler). Jeg liker brunt. Vi har f.eks brun sofa.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Vi har alle vegger i hele huset hvite,så har vi litt minimalistisk innredning med brune og hvite firkanta (rette) møbler-er veldig fornøyd:-)Noen liker kanskje innspill av fager,men jeg er ganske så nøytral.Så har vi lameller i alle vinduer:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Vi har hvite vegger i alle rom, sort enkel skinnsofa, og helt enkle møbler. Grønt i gardiner, og puter/tepper, og blått/turkist på kjøkkenet...
flypapir Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Vi har tenkt til å ha hvite vegger, og brun evt grå sofa av noe slag... Men stua og spisestua går i ett, så hva slags farge bør jeg da ha på spisestua?! Synes dette er vanskelig, for vil gjerne ha det lyst, men finner ikke noen fine, lyse spisestuer... De stiligste her er jo mørke... Hmm...
Gjest Sekretøsa Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Vi har en spisestue fra Jysk, av alle steder, i bjørk (lys) med grå setetrekk. Så har tatt igjen det grå i gardinene som henger ved spisestua. Har også spisestue og stue sammen... og har matchende sjenk bak den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå