Gå til innhold

Noen som har forlag til 6mnd bilde hos fotograf???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på hva jeg skal ha på gutten eller ikke ha på??!!

Har tenkt å ha et bilde med kun smykke......og kanskje et i kun snikkerbukse uten noe under. Men hva skal jeg ha på de to andre?? Får 4 bilder.....

Har aldri vert hos fotograf før, så er litt grønn. Noen som har noen gode tips til tøffe bilder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Av alle bildene vi tok, så var de beste de uten klær. Vi hadde på henne en kjole, og det var jo fint det, men hun var finest på lammeskinnet :-)

Skrevet

en jeg kjenner har et nydelg bilde.

Småtten naken, og holdes av pappaen som er i bar overkropp (ser pappaen fra livet og opp, så ser nesten naken ut han også)

bilder i svart hvitt er mine favoritter

Skrevet

Kanskje et dumt spm, men må man ta med lammeskinn selv? Eller har di slike rekvisitter hos fotografen? (vil jo egentlig anta at de har, men domt hvis ikke)

Skrevet

Kjempefine bilder når foreldrene er med "nakne" Men her vil nok ikke pappaen bli med på bildet. Så blir nok bare gullet. Tror nok jeg kommer til å gå for sort/hvitt her ja.....eller tror faktisk det var brune.....husker ikke hva de sa.

Skrevet

vi skal til fotografen til fredag..skal ta noen nakenbilder med kunn gullarmbånd på...og så tenkte vi på vanlige klær..for det er liksom sånn hun ser ut...går sjeldent i kjole... vi skal bare ta bilde av snuppa da, ikke oss...skal ta bilde med søstra når hun blir 1 år..hun er 6 mnd nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...