Babyheaven OVERTID:( Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Var på ny kontroll på sykehuset i dag pga seteleie, og at jeg har hatt proteiner i urin hele svangerskapet. I dag var den på 3+. Det er planlagt vaginalfødsel her,men de vil ikke sette igang setefødsel. Samtidig har jeg to 8 åringer jeg må sende bort, som jeg bekymrer livet av meg for om dagen pga mye tull med faren deres. (Sambo og pappa til nye nurket må jobbe) Det positive oppi dette er vel at jeg er veldig moden, og har en cm åpning. Han sa noe om litt bakovervendt,men fikk aldri vite hva det betyr,for dette er en polsk lege og litt vanskelig å forstå.. noen som vet?? Men i allefall,nå har jeg nesten lyst til å kreve ks istedenfor,så jeg kommer meg fort hjem til ungene mine.( tok mageplastikk operasjon i 2004 og da reiste jeg hjem samme dag og hadde ungene hjemme. det gikk greit.) hvor lenge er vanlig å liggetid etter ks? kan jeg kreve det? På toppen av dette har jeg store problemer med å sove uten sambo hos meg,pga utrygghet osv etter et tidligere forhold bestående av massiv vold og you name it!!! Gud jeg hater dette,alt kommer på en gang nå... Har snart ikke krefter igjen. Noen med gode råd her, eller som vet hva jeg kan forlange? Vasker å rydder som f her i håp om at det skal sette igang av seg selv i kveld,etterpå blir det ut å gå,så skal sambo få gjennomgå etterpå. ble vel bare rotete dette,men alt er bare surr i nøtta på meg:(
@nemone Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hm, her var det mye, jeg har erfaring med KS og heldigvis ikke alt det andre du strir med, høres ugreit ut. Jeg tok KS i fjor og jeg hadde ikke hatt sjans i havet til å reise hjem før tidligst dag 3. Samme dag hadde vært HELT umulig - jeg klarte å reise meg og stå på beina, men that's it. Gå på do f.eks var helt utelukket. Sjeleglad for at jeg hadde kateter. Dagen etter klarte jeg fint å gå og dusje, men å skulle håndtert meg selv og babyen hadde jeg ikke klart, jeg var veldig tufs og hadde en del vondt, fikk mat på senga for å si det sånn. Du er jo mer rutinert mtp det å få barn enn det jeg var i fjor - det var første gang og alt var nytt og vanskelig. Men noe før enn dag 3 hadde ikke gått for mitt vedkommende. Du må jo også ha sprøytene med blodfortynnende til dag 3 mener jeg å huske. Tror du kan skrive deg ut når du selv vil, men spørsmålet er hva som er forsvarlig - tror nesten du må se an. Men som sagt, jeg hadde ikke hatt sjans før tidligst dag 3. Sikkert store individuelle forskjeller på KS også. Lykke til, hva det enn blir til!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg måtte ligge 5 dager på sykehuset etter keisersnitte. Hadde en del blodtap under operasjonen, så jeg måtte få blodoverføring. Tingen er at du vet aldri hvordan det går etter et keisersnitt, så jeg ville ikke belaget meg på at du kommer ut etter en dag. Kroppen har gått igjennom mye trosalt. Har en venninne som tok mageplastikk i fjor, hun kom ut dagen etterpå, men det er nok en vesentlig forskjell på de to typene når det kommer til operasjon (uten å være ekspert på det)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg har null erfaring med dette, stakk bare innom for å klappe deg litt på nøtta og trøste litt, jeg... Ikke slite deg ut, nå. Legge seg på sofaen og rense hodet litt? Sette seg på terrassen med en god kopp te og se på stjernene? Veit ikke om det hjelper en dritt, men kanskje du kunne få senket skuldrene bittelitt..? Trøsteklem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå