Gå til innhold

Da blir jeg innlagt i morgen, litt oppgitt:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ny kontroll på sykehuset i dag pga seteleie, og at jeg har hatt proteiner i urin hele svangerskapet. I dag var den på 3+. Det er planlagt vaginalfødsel her,men de vil ikke sette igang setefødsel. Samtidig har jeg to 8 åringer jeg må sende bort, som jeg bekymrer livet av meg for om dagen pga mye tull med faren deres. (Sambo og pappa til nye nurket må jobbe) Det positive oppi dette er vel at jeg er veldig moden, og har en cm åpning. Han sa noe om litt bakovervendt,men fikk aldri vite hva det betyr,for dette er en polsk lege og litt vanskelig å forstå.. noen som vet?? Men i allefall,nå har jeg nesten lyst til å kreve ks istedenfor,så jeg kommer meg fort hjem til ungene mine.( tok mageplastikk operasjon i 2004 og da reiste jeg hjem samme dag og hadde ungene hjemme. det gikk greit.) hvor lenge er vanlig å liggetid etter ks? kan jeg kreve det? På toppen av dette har jeg store problemer med å sove uten sambo hos meg,pga utrygghet osv etter et tidligere forhold bestående av massiv vold og you name it!!! Gud jeg hater dette,alt kommer på en gang nå... Har snart ikke krefter igjen. Noen med gode råd her, eller som vet hva jeg kan forlange? Vasker å rydder som f her i håp om at det skal sette igang av seg selv i kveld,etterpå blir det ut å gå,så skal sambo få gjennomgå etterpå. ble vel bare rotete dette,men alt er bare surr i nøtta på meg:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må samboeren din jobbe på den dagen han kanskje skal bli pappa??

Angående bakovervendt, kan det jo hende han mente livmoren din..

skjønner at du er forvirret.. men det er nok mest fødenervene dine som spiller deg et puss..

pust noen dype åndedrag.. og gled deg til å få hilse på babyen din!

Skrevet

Jeg fødte for et år siden..jenta mi lå i seteleie, og jeg fikk ks fordi jeg ville det.. Du kan kreve å få ks...jeg lå på sykehuset i 5 dgr, men det pga noen komplikasjoner...de vil vel helst du skal være på sykehuset 4 dgr (fordi du får blodfortynnende sprøyter)..men hvis du absolutt vil hjem før, får du det..da må du bare innom sykehuset hver dag for å få de sprøytene... Far har også krav på fri fra jobb hvis du får planlagt ks..han har uansett krav på fri når du skal føde (vanlig eller ks)

Skrevet

De vil ikke sette meg igang,men kommer til å prøve å kreve ks nå for mine to andre barns skyld også. De trenger meg mer enn noen gang nå. litt vanskelig dette. Har ikke fødenerver i det heletatt heller,bare masse bekymringer for barna mine og div annet. gleder meg stort til babyen vår kommer,bare så mye som spiller inn ellers nå desverre. men det må vel gå på et vis:)

Skrevet

når jeg tok ks så lå jeg vel over ett døgn før jeg klarte å komme meg opp av meg selv,å det var med 2 smertestillende og en muskelavslappende

klarte knapt å gå å stå på de neste 2-3 ukene.

man har alltid en cm åpning når man har fått før tror jeg.

5 dagers liggetid på sykehus etter ks

du får ha deg litt i sengen da vettu med sambo ;)

Skrevet

Hei, hmm er det fragmin blodfortynnende du mener tro? har gått på de hele svangerskapet,og setter de selv. Kanskje jeg kan få igjennom dette alikevel da. jepp vet han har krav på fri,vi vil bare ikke bruke opp de få dagene han har krav på når de ikke kan sette meg igang, eller hvis vi ikke får ks. Det er hans første barn,så de 14 dagene har han lyst på etter fødsel og det forstår jeg. vil gjerne ha han her etterpå jeg også. tusen takk for svar:) setter pris på det:)

Skrevet

Var veldig moden også da,hehe så her blir det full pinne i kveld. ups sorry,hehe

Skrevet

hehe håper du slipper ks hvertfall,tar lengre tid å komme seg da+att det kan oppstå komplikasjoner.

vask gulv å ha en sengevals imorgen kanskje det blir en baby;)

Skrevet

har vaska hele huset i dag,, så da vet vi hva som mangler nå. stakkars sambo,hehe. Ut skal hun og det før innleggelsen i morgen :) Ble nå liksom bedre humør å nå da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...