Gå til innhold

Jeg SKAL ha mai-baby, noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bestemt meg, spira skal sitte i august slik at det blir mai-baby :-)

Håper virkelig at jeg kan bestemme... Hehe vet jo at jeg ikke kan det, men vil så veldig gjerne. Det blir sex hver dag denne måneden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei=)

Jeg SKAL også ha maibaby=) slutta på pilla på lørdag. Har IKM i morgen, så da skal forhåpentligvis spira sitte i løpet av august=) Må bare få det helt avklart med sambo. Skulle egentlig ikke begynne 1 pp før i september, men jeg har "fått lov" til å slutte på pilla, så regner med at vår første spire sitter i løpet av denne mnd=) GLEDER MEG=)

Masse lykke til=)

Skrevet

jeg og SKAL ha mai baby. skal bli gravid denne mnd ja. ikke snakk om noe annet:-)

Skrevet

Hehe godt det er flere av oss som er bestemt. Håper vi alle får det til :)

Skrevet

Hehe..godt det er flere som er like bestemt som jeg er!! :)

JEG SKAL HA EN MAI-BABY!! det er bestemt :)

Håper det klaffer denne pp da!!

Har bestilt el tester til og med..

Lykke til jenter..krysser fingrene!

Skrevet

Jeg også har bestemt meg for at DETTE er måndeden jeg SKAL bli gravid!! Jeg kjører el-testing for første gang og jeg er til og med blitt spådd graviditet i august, jeg går ut i ferie før el og alt ligger vel til rette for mye kos og liten spire. Jeg vet det skal gå denne gangen!

Skrevet

Jeg SKAL også ha mai-baby, er ikke snakk om noe annet. Nå vil jeg ikke prøve å bli gravid mer, jeg vil ha en i magen i stede, da får jeg slappet av. Å jeg vil IKKE miste denne gangen osgå

Skrevet

Jeg og SKAL ha mai-baby! Både jeg og sambo er født i mai,så det hadde vært morro! Er nå inne i 8pp og leeeei av å vente på at spira skal feste seg,men denne månden SKAL den sitte!!

Skrevet

Har også bestemt at det må bli Mai baby her også!

Samme mnd. som jeg selv er født i! :-)

Skrevet

Jeg også! Mai er en herlig måned å ha bursdag i!

(Har det selv)

Skrevet

Eggløsning snart, blir meget spennende å se om det blir barn i magen :)

Når har dere termin i mai dersom det blir spire?

Jeg får termin ca. 10 mai :)

Skrevet

Mai-baby er perfekt! Hvis jeg blir gravid denne pp så får jeg termin 28.04. Det er bra! Hvis det ikke klaffer denne pp, så får jeg termin 29.mai! Det ble liksom to sjanser på maibaby det!!

Skrevet

Jeg har også bestemt meg for at denne gangen SKAL det lykkes! :-)

Termin vil isåfall bli 12.05.08.

EL testene er klare og alt tilrettelagt, mannen vet at han må stå på pinne i begynnelsen av neste uke! Hehehe..

LYKKE TIL! :-D

Skrevet

Jeg også skal ha mai-baby, er lei av å gå å håpe hver måned. Har prøvd i fem månder, vet det ikke er så lenge i forhold til andre her inne men vil gjerne ha et søsken til snuppa snart. har IKM rundt 20. august så nå krysser jeg alle fingre og tær.

Skrevet

Da har vi prøvd like lenge, håper det lykkes for oss begge to! :-D

Skrevet

Jeg VIL og.......fasan, men måneden går fort..uff. Tok ut spiral for 2 uker siden...hu sa det kunne ta tre måneder!!!!!! Lykke til alle oss!

Skrevet

Henger meg på her jeg også.. =)

Får vel termin 13.mai hvis det klaffer... Er min 1 pp

Har ei snuppe på 1 år, og vil gjerne få to tette... Snuppa satt på første forsøk sist, så håper på det samme denne gangen =)

Lykke til alle sammen

Skrevet

jeg skal og ha mai baby håper jeg:)

har gutt(04 og jente 06) så håpe på ein mai 08 baby... termin blir 16 mai om det sko gå i box;)

Skrevet

ja satse på det vel... har selv bursdag da så en flott mnd hehe:) sotter den så er terminen evnt 15 mai.lykke tiul aølle sammen

Skrevet

HAr fortsatt en mulighet for april-spire (ikm om to dager), men regner med å gå over i neste pp , og da SKAL den sitte neste måned!!!

Skrevet

JJJJAAAAA!!!!! Nå skal det klaffe, vil så inderlig ha en mai- baby:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...