4barns mor Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Skrev i går om at sønnen min hadde fått sår i ansiktet etter tur til Mexico og infeksjon i øret. Sårene er bedre, men da vi var til hørselkontroll (han har fjernet dren) i dag fikk vi vite at han har fått en kraftig infeksjon i øret og han har fått penicilin og øredråper. Uff, han har vondt nå. Får ikke ta på øret hans uten at han nesten gråter.. Får håpe det blir bedre snart.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 huffa meg..... stakkars gutten...hvor gammel er han?
Niem og Patrick Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ikke for å skremme noen, men vær litt obs på infeksjon i øret. Min lillebror fikk et sår i høyre øret, som viste seg og være noe kallt Ramsey Hunt Syndrom. Han ble lam i høyre side av ansiktet, og lå på isolat i en uke med sterke medisiner. Kjenner ikke til sykdommen så veldig godt, men den er ekstremt sjelden. Det er nå snart 2 år siden han var syk, og vi kan fremdeles se forskjell på høyre og venstre side i ansiktet hans pga lammelsen.. Sier somsagt IKKE dette for å skremme noen! Men vi ble så skremt over hvor lite helsevesenet visste om dette. Og vil at flere skal være obs på sykdommen, for det er noe dritt..
4barns mor Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Vi fikk beskjed om å komme tilbake i løpet av uka dersom det ikke ble bedre. Han har begynt på penicilin og dråper. Så får vi følge med å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå