Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 har hatt det i flere dager og flere ganger om dagen, blir plutselig skikkelig svimmel, kvalm, innmari vondt i hodet og vondt i øynene.. det kan vare hele dagen og det kan komme å gå igjennom hele dagen.. noen som vet hva dette kan være?? er 18uker+
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Kanskje migrene?? Jeg fikk mitt første migrene anfall i svangerskapet. Men jeg mistet synet på høyre øye, kom tilbake tter en halvtime... men da kom en hodepine utenom det vanlige!! Kvalmen var der fra før av. Men det er vel mange forskjeller på migrene.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 jeg har hatt migrene fra jeg var 6 år og dette er ikke noe som migrene... begynner å bli småredd.. kan de undersøke meg på legevakten vist jeg er små bekymret??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Kan hende svangerskapsforgiftning...? Gå til lege eller hör med jordmor.
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Ja, ta kontakt med legevakten du. Bedre en gang for mye enn en gang for lite.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 hmm.. kan man få det så tidlig i svangerskapet da?? og er det farlig å gå med det? håper ikke det er det, syns det høres skummelt ut..
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg får og lit sånne turer, men det er blodtrykket som er på tur.. har du sjekket att det er stabilt??
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 har bestandig stabilt blodtrykk, oonkel er lege å målte det søndag, sa det var helt fiint!
Bdancer Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Jeg har noen av de samme symptomene men ikke så hyppig som deg.. tror det bare er vanlige svangerskapsplager. Vondt i hodet kan komme av væskemangel. Svimmelhet kan komme av lavt blodtrykk (som ikke trenger å være farlig, vi har alltid litt lavere blodtrykk første halvdelen (eller noe sånt) av svangerskapet), og kvalmen er jo kjent som svangerskapssymtomer.. har funnet ut at jeg blit litt kvalm når jeg får i meg melkeprodukter.. og så blir jeg svimmel hvis jeg er veldig varm, beveger meg mye eller bøyer meg mye. Men hvis du er veldig bekymret er det jo bare å høre med legen. Lykke til:)
3småskatter:0) Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Hørtes ikke mye godt ut det der...... Er dette noe som er der ofte eller i perioder? Hvor sitter hodepinen? Jeg har hatt store problemer med hodepine som kommer og går....spesielt nå i det siste(er 18 uker). Hos meg er det mest sansynnlig lavt blodtrykk som gjør dette denne gangen. Men i mitt forrige svangerskap hadde jeg mye plager med hodepine som førte til kvalme. Dette viste seg å være bihulebetennelse selv om jeg ikke var forkjølet eller noe.... Uansett så vil jeg absolutt råde deg til å gå til lege for å få en utredning for det er jo ikke mye godt å gå å bekymre seg og gå med slike ubehag. Ønsker deg masse lykke til:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå