Gå til innhold

paranoid??

Mamma'n til lille David

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjent litt liv ca hver dag i 2 uker nå..i dag har det vært stillt.. nå skal det være sagt at jeg bare er 19+1 i dag, men klarer liksom ikke la vær å bekymre meg.. noen som opplever dager mellom bevegelsene når dere er rundt 19-20 uker på vei?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med legevakten/jordmor. Man kjenner sin egen kropp best, og om du har kjent liv hver dag, bortsett fra i dag, hadde jeg villet snakke med lege/jordmor. Kan jo bare være at babyen er rolig i dag, men ellers i fin form, men bedre å ta kontakt en gang for mye enn en gang for lite.

Krysser fingrene for deg. :)

Skrevet

jeg har det som deg.Har kjent liv nesten hver dag i litt over to uker med unntak av to dager,men dagen etter har det vært liv igjen:) De sier at etter uke 25 skal man kjenne liv hver dag,men siden jeg er bare 19 uker så er jeg ikke så veldig bekymret. Har hørt med andre også,å de virker som om det er veldig vanlig:) Håper du får et lite sprell i løpet av dagen,man blir jo litt tullete av dette her:)

Skrevet

Jeg har morkaken på framveggen og kjenner derfor ikke like mye liv som de som har den bak.

For meg er det enklest å kjenne liv hvis jeg legger med på ryggen på sengen, slår av all musikk/tv, legger begge hendene forsiktig på magen.

Før man gjør det kan man f.eks drikke et glass kald juice.

Prøv det.

Jeg er 25. uke og kjenner liv hver dag, men ikke "hele" dagen, det er stort sett på formiddag og sent på kvelden. Har også lagt merke til at han er aktiv på natten, men da sover jeg stort sett.

Skrevet

h*n begynte å bevege seg sent i går kveld..så nå er bekymringene over :) huff, jeg kommer til å bli nervevrak av dette til slutt..det er jeg sikker på :P var på UL forrige torsdag, føler meg faktisk ENDA mer paranoid etter UL enn det jeg var før.. nå er det liksom virkelig at det faktisk _er_ noe inni der, det var så "langt borte" før...føler meg på en måte enda mer knyttet til den lille inne i magen! er så fryktelig redd for at noe galt skal skje med den lille. men må vel bare smøre meg inn med tållmodighet slik som alle dere andre!:) Å være gravid er ingen lett sak, det skal være sikkert!:) Men gjett om det er verdt det!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...