Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om noen bra gynekologer der man kan ha ordinær UL? Fastlegen min sa jeg kunne dra til hvem som helst.
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 gunnar nordland eller faber-svensson(faren til erik faber) jeg var hor førstnevnte og han var veldig grei... skulle egentlig til faber svensson, men det ble litt kluss. det var litt dumt for han er spesialist på ultralyd sies det...
*stolt mamma 2 prinsesser* Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 anbefaler deg å gå til faber. han er den beste. har vært hos han fler ganger i løpet av graviditeten min. rart ikke legen henviste deg til en u.l.. det skal de jo gjøre etter mine erfaringer..
ana baroma Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg var hos Nordland, og så vidt jeg har hørt er det disse to (Faber Swensson og Nordland) som er de "beste i byn". Nordland er iallefall både behagelig, ærlig og positiv. Har gått mye hos han (hatt mange UL), og han er virkelig super... Men hører mye godt om de begge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå