Sentralstøvsugeren Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvor lenge fikk barna deres nye blemmer? Selma fikk sin første fredag for over en uke siden. Igår og idag har det dukket opp nye blemmer eller stikk......jeg er ikke sikker på hva det er, men skal på HS med henne imorgen - noe jeg jo ikke kan hvis det er vannkopper......
mammmamia ** Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Storebror fikk kanskje 10 stk en dag, økte til 30-40 blemmer i løpet av 1-2 dager, dette var alt... Lillesøster fikk kanskje 20-30 første dagen, økte til hvertfall 100 i løpet av 1-2 dager... Ingen av dem fikk flere og flere blemmer, men det var hele tiden nye som fikk væskebyll på seg..! Så derfor tok det ca 10 dager fra utbrudd til vi var ferdige..
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Her tok det hele fra første tegn, rød flekk, til vi var ferdige ca 7 dager. Gikk egentlig utrolig fint. Hun hadde kanskje 20 - 30 prikker fordelt på hele kroppen, MEN det var veldig mye i underlivet, pga fuktigheten bleiene utgir.
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Blemmene kom over en periode på 4-5 dager hvertfall.. Jeg ble nemlig også forundret over hvor lenge de holdt på med å komme. Var usikker de første 2-3 dagene om det egentlig var vannkopper siden de første var så små.. Men plutselig kom det mange store ordentlige blemmer så da ble all tvil feid av dage..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå