Gå til innhold

var på ul i dag....jeg får en!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag var vi på ul.alt sto bare bra til med babyen i magen.morkaken lå foran så alt viste veldig dårlig og hun fikk ikke tatt noen bilder.vi skal komme tilbake om 6 uker for og se da:-)

men vi venter en liten jente:-)

både jeg og sambo strålte av glede og han kunne ikke få kosa nok med meg etterpå.han var glad alt var bra med den lille.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så herlig!!!!!grattis med prinsessen=)

Skrevet

Så koselig med ei lita tulle : )

Gleder meg til UL i morgen!!!

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Skrevet

Å så bra at det gikk bra! Blir vel morro med en til jente i huset! =0)

Da blir dere 3 mot 1 *hehe* ;0)

..og så er det jo alltid kjekt med en ekstra ul!

Skrevet

ja ei jente til har jeg alltid ønska meg.sa bare til sambo at da har vi kansje en grunn for å få en til hehe...han sier det er nok nå,mens jeg kunne tenke meg 1 til kansje.

de aller fleste tippa gutt og det var bare jeg som hadde rett hehe.

ble de ikke jente både på meg deg og frøya da????

jeg tror det er jenteboom...

hvordan går det med deg da? her er det varmt for tida...22 grader i skyggen i dag.

Skrevet

Hehe sånn tenkte vi også. Dersom det skulle vist seg å være gutt altså.. En "grunn" til å få en til =0) ....meen vi satser evt på en attpåklatt vi da, om en sånn 5-6 år kanskje...

Ja virker som det er litt jenteboom nå ja! Er bra det. "Alle" jeg kjenner får nemlig gutt for tiden...

Joda går bra her. Starta på jobb igjen i dag, etter 2 uker ferie

"haha-ferie du lissom"- klarer såvidt å få roa seg litt ned før man skal tilbake på jobb igjen.... Meen ellers fint. Formen er stigende, kom meg til og med på skogstur i 2 timer etter jobb i dag. Ikke verst! =0)

Og finværet har jammen kommet hit også. I morra er det meldt 29!!! varmegrader og skyfri himmel! LITT for varmt spør du meg, men kan vel ikke klage!

Opprettholdt de terminen din på dagens ul?

Skrevet

hun kunne ikke si så mye om det..hun snakket om 10 januar,men det kan ikke stemme.for etter min beregning så visste jeg at jeg var gravid da og siden jeg vet den dagen unfangelsen skjedde.men kan hende jenta mi var litt liten siden jeg fikk ei lita sist gang så kansje derfor måla ble slik.men foreløpig har jeg den 29 desember så får vi se til neste gang.skal tilbake om 6 uker og se.vi fikk ikke bilde med oss en gang,pga morkaken som lå i veien hehe

men om hun mener jeg har termin den 10 januar så hørte de hjertelyden da jeg var ca 8 uker og jeg har kjent liv siden rundt uke 9 da.....og det går ikke ann så jeg holder meg til min termin så lenge.

Skrevet

Ja enig med deg der. Sånn er det når vi "moderne" kvinner har sånn kontroll på syklusen vår. Men høres jo litt skummelt ut dersom de finner ut at de skal sette terminen så seint. Med tanke på evt overtid da... Satser på at det blir bedre samsvar mellom din egen og ultermin om 6 uker da. Håper det!

Skrevet

ja er derfor jeg er litt redd.siden jeg måtte ta planlagt ks sist gang så er jeg litt redd for det kan skje denne gang også og da er det ikke noe gøy om de setter termin for langt.

Skrevet

ja skikkelig skummelt det der! Du får bare stå på ditt, og kreve at de setter din egen termin i forhold til beregning av overtid, sånn for sikkerhets skyld..

Var redd det samme skulle skje her, da de er ganske strikse på å ikke sette igang før 3 uker etter termin på sykehuset her...

Huff nei, håper det ordner seg til ul om 6 uker!

Skrevet

det går seg nok til skal du se.nå er det natta for meg...noen må jo jobbe hehe...du får sove godt så snakkes vi.

natta klem

Skrevet

PÅ vei i seng her også!

Vi snakkes!

Nattinatt!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...