shinee Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 heisann!andre her inne som har veldig vondt i hodet??som vet om det har noe sammenheng med graviditeten?er det da tegn på at noe er galt??
Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har også veldig vondt i hodet! Hele nakken stivner helt. Er visst helt vanlig! Desverre
Mamma'n til lille David Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 er plaget med det samme.. går fra nakken og oppover..19+1 i dag!
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg sliter også med hodepine titt og ofte. Så her går det mye Pinex. Har hørt at det kan ha noe med svangerskapsdiabetes og gjøre. Men jeg håper virkelig ikke det. Skal til jordmor 16. aug. Tenkte skulle ta det opp med henne da.
caringmum ! Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 mulig jeg er litt hysterisk, men burde du spise no særlig med pinex ? jeg er og plaget m hodepine, men min lege ba meg holde meg unna så sant jeg klarte.....
shinee Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 godt å høre at flere har det samme:)jeg skal dra nedover til legen i morgen å levere urinprøve for sikkerhets skyld!!det er helt i orden å ta paracet sa legen min,men ikke ibux,å selvfølgelig ikke overdriv tablettbruken:)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hei dere... Si til legen at dere har kraftig hodepine, nedover i nakken. Jeg gjorde det, og fikk fysio for hodepinen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå