Gå til innhold

brudekjolen er snart ferdig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fin så fin og vakker kjole!!! jeg blir glad. jeg har en jobb å gjøre når det gjelder å se meg selv i kjole... (slitsomt å være så stygg)

Men hvis jeg bare glemmer hvordan jeg ser ut i fjeset, og klarer å bestemme meg for å ikke se gravid ut så blir det en fin dag med en fin brud... KJOLEN ER I ALLE FALL UTROLIG FIN!

tenk at hun har laget den....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å så gøy!!!

BILDE BILDE BILDE BILDE BILDE BILDE!!!!!! Please please please!!!!

Skrevet

Ikke enda

for jeg skal jo fortsatt gifte meg med en snik ;-)

men om to uker

da skal du få se bilde av brura

Skrevet

Djeeeezes altså, men si meg en ting, sniker han overalt da!

Ikke på msn vel............pliiiiiz pliiiiz pliiiiz;-)))

........fniiiiiiiis.........:-)

Skrevet

Fjollefisen!!!!! Du er ei slank og flott jente!!! Tenk på det du når du setter på deg den fine kjolen din :=)

Skrevet

Døh, må du slutte opp.

Når du får på deg kjolen og får make up og buketten i hånda, da er du prinsesse- det lover jeg deg. Du kommer til å skinne. Har vel aldri i mitt liv sett ei stygg brud, DU kommer garantert til å bli vakker.

Du er flott, si det til deg selv!!!!!!!!!!!!!!

Stor klem

Skrevet

Du ække stygg, skjønner du vel! Og du kommer til å bli så nydelig på den store dagen, jeg gleder meg til du skal legge ut bilde av brura og brudgommen og kjolen og kaken og alt sammen! c",)

Snulderbryllupet håper jeg at jeg ikke trenger bilder av, men man kan jo aldri vite... c",)

Jeg har gått glipp av hvem som har laget kjolen? Er det du?

Skrevet

msn går ann.... må bare få tatt bilder av den :-)

Skrevet

Nå har jeg begynt med det... JEG ER FIN JEG ER FIN JEG ER FIN!!!

Skrevet

Det blir fint med bilder...

Det er en flink flink venninne som har sydd kjolen, den er så vakker så vakker, og hun har laget den akkurat som jeg tegnet den i hodet mitt for et halvt år siden... :-)

Skrevet

Ååå, jeg håper du lar oss få se kjolen etterpå? c",)

Skrevet

Klart dere skal få se kjolen

jeg vil jo så gjerne vise den frem!

men jeg har jo ikke tatt bilde av den enda liksom....

:-)

Skrevet

Ååååå, jeg skulle ønske jeg kunne se deg. Gleder meg til etter 18. august, da må du legge ut masse bilder.

Det er klart du blir smellvakker i flott kjole som er sydd spesielt til deg, med forelskelsen strålende i ansiktet og alle du er glad i rundt deg. Jeg vet jo at du slett ikke er stygg. Tulledame! Som jeg har sagt før: det er fint du ber så direkte om de tilbakemeldingene du trenger.

Altså: DU ER SØT OG BLIR EN KJEMPEVAKKER BRUD

Skrevet

Kjære dritgrei!

Du er kjempefin og blir en strålende vakker brud med den nye kjolen!!

Og med kjæresten din, gutten og dritgreibabyen rundt deg den dagen kommer du til å stråle, det bare vet jeg! Det er ikke noe mer å si om den saken!!!

Litt flau for å innrømme at jeg tenkte i den duren og på morgenen sa jeg til meg selv "æsj, jeg har jo ikke fått ordnet meg ordentlig på håret en gang"... Og så ble det slik en fin dag og når jeg ser på bildene etterpå er jeg bare rett og slett helt utrolig PEN (og veldig fin på håret, he he...). Merkelig :)

Skrevet

ha ha ha ha ha... fine fine Maud! Du er ei bra dame!!!

Nå ba jeg jo indirekte om litt oppbacking, for det er virkelig slitsomt å si så mange stygge ting om seg selv til seg selv, men indirekte funka det også!

altså: Tusen takk, det hjelper når dere sier fine ting, og at eg kommer til å bli fin, jeg har sett på den i dag også, og den er en blomst av en kjole!!!

Dessuten: takk for at dere er på mitt lag! Jeg føler jeg har mange på mitt lag, og det er jeg glad for!!! Hurra for maud og alle de andre snille fine gode dere!!!!

Skrevet

Jeg henger meg på koret her;

Du er en ufattelig tulledame!!!! Men en veldig vakker en sådan!!!!!!! Og på bryllupsdagen kommer du til å stråle så hele dalføret lyses opp!!!!! Det bare vet jeg. Føler meg heldig som skal få passe barnet til et par av bryllupsgjestene som er kjent for å være særdeles effektive med kamera ;-) For jeg vil ha live-bilder altså!!!!!!

Gleder meg til å se deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...