Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Fikk et flygeblad i postkassen i dag, fra det politiske partiet "Norgespatriotene" Her er noe av det som sto: -Norge fritt - norge HVITT -Norge er blitt et multikulturellt helvete -Vår land går en mørk fremtid i møte (hahaha for en morsom ordlek) -Politikerne er medskyldig i all kriminalitet rasefremmede begår mot nordmenn. -Vi vil ha full stopp på innvandringen og sende tilbake alle innvandrere -Islam er en farlig fiende for Norge -Vi vil legge ned alle moskeer og hindre Islams vekst det er helt greit at de mener dette, men i blokken jeg bor i bor det mye innvandrere. Tenk når de får dette i posten da, tror du ikke de blir såret da? De kan holde meningene sine for seg og tilhengerne sine, og ikke løpe rundt og legge flygeblader der det står "Norge fritt - norge hvitt" på i postkassene til innvandrere. www.norgespatriotene.org noen som er enig?
Tooblind Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg trodde virkelig ikke det var lov for et politisk parti å være rasistisk, og ihvertfall ikke fronte en valgkamp slik???
Tpop Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jævla sopere, det kan da ikke være lov å sende ut slike flyveblader som er diskriminerende og rasistiske???? Sjekk det og anmld det hvis det ikke er lov. Det hadde jeg gjort.
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 HÆ????? Det er faen meg det værste jeg har hørt!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Og så skal de stille til stortingsvalg i 2009! sleng på billigere alkohol og tobakk så har de med seg halvparten av alle feilopplærte ungdommer i landet. fy faen tenk hvis de kommer seg inn på stortinget da? finnes mange rasister her i landet!
Tooblind Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 De er jo akkurat som Hitler og nazistene jo... Helt sykt.. De kommer aldri til å komme på Stortinget. De må da bryte norsk lov med hva de driver med???
Loglady Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 "det er helt greit at de mener dette". Nei, det synes jeg faktisk ikke er greit.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Evelin: Nei at de mener det er helt imot det jeg mener er etisk rett, men vi bor i et land med ytringsfrihet og det må jo gjelde alle. Men at de går rundt og forkynner dette er helt sykt.
OhMyGod!!! Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Jævla sopere, det kan da ikke være lov å sende ut slike flyveblader som er diskriminerende og rasistiske???? Sjekk det og anmld det hvis det ikke er lov. Det hadde jeg gjort. Tpop ---------------------------------------------------------------------------------------------- Jævla sopere? ikke kom å snakk om diskriminering om du skal fornerme folk selv da..... Helt vannvittig at folk kommer med sånne flygeblader ja, de burde vært anmeldt faktisk.
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Nytt for meg dette. Men jeg håper virkelig ikke at vi får noe sant inn i stortinget. De bør så absolutt holdes i mindretall. & ja jeg er enig i at mange "feilopplærte" uvitende yngre mennesker litt for lett kan tro for godt på dette! Var det ikke slik Hitler startet.....
Gjest Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Litt fra hjemmesiden deres: § 2. Formål 2.1 Aktivt jobbe for innvandringsstopp i Norge. 2.2 Sende tilbake innvandrere til sitt opprinnelsesland. 2.3 Eventuell bistand må anvendes direkte i problemområdene, ikke gjennom mottak og underhold av innvandrere i Norge ______________________________________________________________ Norge slik vi kjenner det i dag er alvorlig truet av masseinnvandring. Denne galskapen må stoppes før det er for sent. NorgesPatriotene vil gjøre noe med dette. Vi er ett registrert parti i Brønnøysundregistrene som vil stille til stortingsvalget i 2009. På partiprogrammet vil vi kun ha en post: Stopp innvandringen! Etter vårt syn finnes det mange viktige politiske saker å ta tak i, som for eksempel skole, helse, eldreomsorg, veier med mer. Men alt dette blir irrelevant dersom dagens innvandringspolitikk fortsetter. Det spiller liten rolle når etniske nordmenn er blitt i mindretall i eget land. Vi vil derfor jobbe aktivt for å stanse all innvandring til Norge og hjemsende innvandrere i de tilfeller der det er mulig. Spesielt kritisk er vi til den muslimske innvandringen. Vi anerkjenner ikke Islam som religion, men ser på Islam som en politisk ideologi og den farligste fienden for Norge. Derfor har vi nulltoleranse for Islam og vil gjøre det vi kan for å hindre Islams vekst i Norge samt legge ned samtlige moskeer. _______________________________________________________________ Rasefremmede dreper, voldtar, raner og gjør en mengde andre kriminelle handlinger hvor etniske nordmenn blir uskyldige ofre for politikernes sinnssyke politikk.
fairy Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Må jo le litt, for det har vært innvandringsstopp i Norge i nesten 30 år. Å ta i mot flyktninger og arbeidsinnvandrere som vårt land faktisk har gjort seg avhengig av er jo noe helt annet.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 En kommentar til dette: "På partiprogrammet vil vi kun ha en post: Stopp innvandringen! Etter vårt syn finnes det mange viktige politiske saker å ta tak i, som for eksempel skole, helse, eldreomsorg, veier med mer. Men alt dette blir irrelevant dersom dagens innvandringspolitikk fortsetter. Det spiller liten rolle når etniske nordmenn er blitt i mindretall i eget land." OK; vi skal BARE fokusere på å få innvandrerne ut av landet. wtf kommer til å skje med landet når all politikk bare fokuseres på et punkt? hvem skal styre resten? blir omtrent sånn som i Kina under Maos tid, da alt bare handlet om stålproduksjon eller hva det var. Hele landet skulle produsere stål. Oj, vi glemte at noen måtte gjøre de andre jobbene også. Forresten, har de tenkt på hvem som skal utføre jobbene her i landet hvis de sender ut en så stor del av norges befolkning? tenk så mange jobber som utføres av innvandrerne. plutselig står de jobbene ledig, og det er for mange jobber i forhold til folk. Og når det er for mange jobber, blir ikke disse jobbene gjort. mindre utført arbeid = dårligere økonomi.
Tooblind Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Har sjekket dette og ifølge norsk lov er det ikke lov til å være rasistisk. Jeg ville anmeldt dette.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Jepp tror jeg skal gjøre dette!!! Holder det å sende en mail til politiet eller må jeg innom stasjonen?
Tooblind Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Du må levere en anmeldelse skriftlig ihvertfall. Det er et skjema en kan fylle ut på nettet og skrive ut for å levere på politistasjonen, eller så kan en bare gå ned dit og fylle ut en anmeldelse. Husk og ta med deg det flygebladet.
¤¤¤2xE¤¤¤ Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Tpop: Eeeehhh, gjør ikkje du akkurat de samme???? Bare rettet mot ei anna gruppe menneska? Ikkje så veldig gjennomtenkt kommentar det der.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå