mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Fy faen sier jeg bare!!! Jævla drittmann!!
tonebf Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 ja er helt uten ord jeg.... skulle vært gjort akuratt det samme med han mannen
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Konemishandler. Sønnen har filmet MENS hun blir slått og verbalt mishandlet!!
Gjest irismor Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 En smule tilfeldig, men jeg sitter å pusser luftpistolen min,og ser på Oprah. Måtte legge fra meg våpnenet fikk så lyst til å skyte tv`n med luftpistolen. For en jævla drittsekk....... Skulle vært jaktet på og skutt i rompa spør du meg.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Offh, heh kan e skjønne.. TENK for en skjebne da.. Å bli utsatt for sånt! Det er da jeg er takknemlig for den snille mannen min..
Gjest irismor Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg var gift med en psykopat, er skilt fra han nå. Men livet med han var et sant lite helvete. Ble aldri slått men psykiskterror er ikke akkurat bra for kropp og sjel det heller. Bor nå sammen med en snill og god mann. Og sammen har vi lagd verdens skjønneste jente =))
Stratos med 3 barn Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Hvorfor er han hos oprah og ikke politiet (fengsel)?
tonebf Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 han må jo sitte inne... kan ikke la sånne mennesker gå fri!
dvaslatkadjeteta :o) Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Helt ille. Hun hadde en flott kollega som var oppegående nok til å hjelpe til sånn! For en møkkamann!
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Han var ikke på showet, han satt inne, dømt 36 år fengsel ! Dere...det verste er jo at de opptakene antageligvis bare var småtteri ift. den verste volden han utøvde mot henne ! Jeg slet faktisk med å se på det der... !
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 6. august 2007 Han fikk 36 år, så han er i fengsel. Ho kona var hos oprah og fortalte. Så viste de biter av et 51 minutters opptak sønnen på 13 år hadde tatt mens mishandlingen skjedde. Så han er på riktig sted, stratos;) og takk og lov for det!!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 6. august 2007 Så bra at du kom deg bort ifra han irismor!! Det står virkelig respekt i det! Jeg har aldri opplevd noe lignende, så klarer ikke å sette meg inn i det engang. Men fikk så utrolig vondt i magen når jeg så det hun ble utsatt for!!
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 6. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 6. august 2007 Uff ja.. Hun sa jo at hun antakeligvis kom til å ikke leve neste uke om hun ble... Stakkars altså!! Lurer på når intervjuet kommer her, når det skulle være 24.mai i usa...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå