Gå til innhold

Fy faen! Noen som ser oprah nå??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen sier jeg bare!!! Jævla drittmann!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja er helt uten ord jeg.... skulle vært gjort akuratt det samme med han mannen :(

Skrevet

Hva skjer?

Skrevet

Konemishandler. Sønnen har filmet MENS hun blir slått og verbalt mishandlet!!

Gjest irismor
Skrevet

En smule tilfeldig, men jeg sitter å pusser luftpistolen min,og ser på Oprah. Måtte legge fra meg våpnenet fikk så lyst til å skyte tv`n med luftpistolen. For en jævla drittsekk....... Skulle vært jaktet på og skutt i rompa spør du meg.

Skrevet

Offh, heh kan e skjønne..

TENK for en skjebne da.. Å bli utsatt for sånt! Det er da jeg er takknemlig for den snille mannen min..

Gjest irismor
Skrevet

Jeg var gift med en psykopat, er skilt fra han nå. Men livet med han var et sant lite helvete. Ble aldri slått men psykiskterror er ikke akkurat bra for kropp og sjel det heller. Bor nå sammen med en snill og god mann. Og sammen har vi lagd verdens skjønneste jente =))

Skrevet

Hvorfor er han hos oprah og ikke politiet (fengsel)?

Skrevet

han må jo sitte inne... kan ikke la sånne mennesker gå fri!

Skrevet

Helt ille. Hun hadde en flott kollega som var oppegående nok til å hjelpe til sånn! For en møkkamann!

Skrevet

Han var ikke på showet, han satt inne, dømt 36 år fengsel !

Dere...det verste er jo at de opptakene antageligvis bare var småtteri ift. den verste volden han utøvde mot henne ! Jeg slet faktisk med å se på det der... !

Skrevet

Han fikk 36 år, så han er i fengsel. Ho kona var hos oprah og fortalte. Så viste de biter av et 51 minutters opptak sønnen på 13 år hadde tatt mens mishandlingen skjedde.

Så han er på riktig sted, stratos;) og takk og lov for det!!

Skrevet

Så bra at du kom deg bort ifra han irismor!! Det står virkelig respekt i det! Jeg har aldri opplevd noe lignende, så klarer ikke å sette meg inn i det engang. Men fikk så utrolig vondt i magen når jeg så det hun ble utsatt for!!

Skrevet

Uff ja.. Hun sa jo at hun antakeligvis kom til å ikke leve neste uke om hun ble... Stakkars altså!!

Lurer på når intervjuet kommer her, når det skulle være 24.mai i usa...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...