Gå til innhold

da har vi skaffet oss katt =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

en nydelig kattunge, mini er helt i ekstase... kansje litt formye hehe men men må gå seg til etterhvert :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig!!

Snuppa her har i alle fall stor glede av pusen vår, hun lyser opp når pus kommer :)

Skrevet

Åååå,så koselig :) Vi skal også ha en pusekatt når vi flytter i ny leilighet!

Skrevet

åååå...litt misunnelig ja...vil og ha katt, men på grunn av allergi så kan vi ikke ha....:(

kos deg masse med pusen

Skrevet

Gratulerer med kattepusen da.

Funnet noe navn da?

Gleder meg til å se guttungens ansikt her hjemme i helgen når vi skal hente kattene våres.

Kos dere med pusen :)

Skrevet

heisann mamman til jens oliver =)

ja den skal hete gråtass =)

mini var helt i ekstase, satt i bilen på vei når vi skulle hente pus, mamma hente pus,mamma hente pus, pus være med hjem... hele veiene hehe =)

henta pus og han kosa og klemte :)

da pus var i bilen da sier han, min pus, min pus, jeg kose min pus.... ja veldig fornøyd :)

men kan ikke akuratt si at katta er like fornøyd for tror han syns mini blir litt for voldsom nå i førsten som alt er så nytt for katta så egentlig har katta mest gjemt seg og virket utrygg mens mini var våken men når han la seg turte han etterhvert og tusle frem og ligger nå og leker og koser i sofaen.... den er såååååå søt =)

Skrevet

Å gleder meg masse til vi får katter.

Guttungen her har bestemt kattene skal hete Oscar og Pepper. Så får vi se om han skifter mening når vi har fått dem i hus..

Synes det er så koselig når man som barn kan vokse opp med dyr. Tror det er viktig for barn at den lærer å respektere dyr.

Ha en topp kveld som Nybakt "kattemamma" ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...