enpå3ogenpå1 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 hvor kjøper dere det? Og bruker dere pute? Ser jo at sengesettene kommer med putetrekk, men skal man ha noe inni dem?
Ladybug~N&E Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 kjøpte mine babydyner på princess. kjøpte pute også til seinere bruk. skal ikke ha noe i putetrekket til ny nyfødt. men vet ikke når man begynner med det heller for jeg har ingen barn fra før. men dynene er dyre!!!! 350 eller 400 for en pitteliten dyne lissom!!
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 åjøss, det var dyrt. Så Ikea hadde en til 98 kr, men jeg vet liksom ikke helt............?? Søstern min har to stk dyner fra jentene sine. En liten og en stor dyne. Kan de brukes om igjen om de renses eller vaskes? Det er vel bare madrasser som ikke skal arves er det ikke???
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg bruker dynene etter at jeg var lita. Har seff vasket de Både til førstemann og de er nå vasket klar til andremann Jysk har billige dyner. 70kr for den i 65x80 så steg det med et par tiere oppover. Jeg la ikke noe i putetrekket til førstemann. Men hvis en "absolutt" ønsker noe er vell en gassklut det beste? Synest det var veldig ok med putetrekk både i vogn og seng. Som regel havnet gulpet på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå