Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Xadventure 3 hjul Quick Silver som de annonserer for i nettbutikken på hovedsiden her? Ikke så syk pris iallefall. Men lurer litt på dette med stabilitet på 3-hjulingen siden de jeg har prøvd virker noe mere vinglete enn de med 4 hjul. Og kan man bare ha sportsdelen montert bort fra den som triller? Noen som vet?
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2007 Og om det er 5-punktssele i den?
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Heisann! Jeg har den andre vogna som Babybest selger, den som er hakket dyrere enn Quicksilver. Den heter Inmotion, og jeg føler den er veldig stadig og god kvalitet. Venter fortsatt på at babyen skal komme, så jeg har ikke testet med barnet oppi ennå. Forskjellene på disse to vognene er at Inmotion er av aluminium, mens Quicksilver er av stål. Så den vognen jeg har er litt lettere. Men jeg merket ikke så stor kjempestor forskjell når jeg sjekket de i butikkene. Når det gjelder sportsdelen, så kan den kun monteres fremover. Altså barnet sitter vendt fra deg. Ellers er det fempunktssele, pluss en pose for å holde beina varme. Alt i alt syns jeg det var en grei pris for en bra vogn.
Lille Vitamin har 3 minier Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Ok. Takk skal du ha )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå