tonebf Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 fikk den i dag, den har bæsjet en gang på do... løfta den oppi der litt men den bare sover.... redd han skal bæsje/tisse rund i leiligheten i natt fordi han ikke er blitt vant til do.
*Kleopatra Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Men den har vel vært vant med dokasse der dere fikk den fra? Går sikkert helt fint! Vi har en kattunge som har vært hos oss en uke nå, ikke et eneste uhell:)
Lille Filur Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg synes at dere skal stenge den inne på et rom (badet?) sammen med kassa si.. lag et deilig sted som kanskje den har lyst å sove på og gi den et par leker. Da er det ikke så farlig om det skjer noen uhell..=)
tonebf Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 akurtat det han ikke er, for dette har vært en kattunge som har vært på låve.... en utekatt... men når jeg henta den hos foreldra til venninna mi istad sa de at han var vant med og gjøre fra seg i sagflis....
*Kleopatra Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Aha, da var det litt verre ja. Men siden den har gått på doen en gang, så har den sikkert tatt poenget. De liker jo å grave det ned, så... Vi har kattungen på vaskerommet om natta, så slipper vi at den kommer opp i senga til oss. Da er det jo heller ikke så farlig om det skulle skje noe utenfor dokassa.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Skal katten din väre inne og ute katte ? Isåfall så hadde vi kasse inne med sagflis til bruk i nödensstund når hun var inne - ellers holdt hun seg til hun kom ut for å leke )
tonebf Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 skal være inne en god stund ihvertfall...
Solitude Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Hei tonebf, og gratulerer med pus Når jeg fik mine to kattunger for noen uker siden, så hadde jeg de inne på badet de første to dagene. Og doen var der og matskålen i andre enden av rommet. (de kom ikke i hus samtidig, men jeg gjorde det samme begge gangene). Gik inn og viste pus doen 4-5 ganger den første dagen. Og viste han hvor matskålen var. Og det gik helt fint Så flyttet jeg matskålen inn på kjøkkenet og viste kattene hvor den stod, og de har ikke hatt noen problemer å finne maten etter det Det er faktiskt anbefalt å lukke pus inne på et rom de første et par dagene og så utvide lekeplassen litt og litt, slik at de føler seg litt tryggere også. Kan være litt skummelt å ha stor plass å undersøke når man er en liten pus Lykke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå