Gå til innhold

Forbanna isbil!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den idiotiske "Norge Rundt" sangen midt i leggingen... Er det mulig?? GRR!!

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Ehehhe første gang jeg er enig med deg

Skrevet

Det må da være drømmen i forhold til hvordan det er her jeg bor!!!!! Den sinnsyke plinginga skader faktisk hørselen om man står nærme nok. Åååh herregud som jeg har irritert meg over den!

Skrevet

Den signerer jeg på - blir like provosert hver gang bråkebilen kommer dingende ned gata her, og vet at om en liten stund så kommer den jammen dingende tilbake igjen også!

Skrevet

Ikke verst... He he.

Jeg får lyst til å skrike "hold kjeft" bare jeg ser den idiotiske kassebilen! =)

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Helt enig. ikke er isen god heller!

Skrevet

Hele konseptet er bare irriterende =)

*Godt å få det ut*

Skrevet

Aaaah jeg elsker isbilen hehe :) genialt med is rett på døren da!

Skrevet

Det problemet har jeg også. Bare her ringer dem med en stoooor bjelle etter at jeg har lagt sønnen min. Kjempe irriterendes.

Skrevet

Vil mye heller ha den isbilen med "Norge Rundt-sangen", som forøvrig er Norsk Dans nr 2 av Edv. Grieg, enn den danske Hjem-Is-bilen med den forbaska ding-dong-klokka...

Innmari lenge siden jeg har sett den norske isbilen i mitt nabolag, forresten... Var nok bare vi som kjøpte noe av dem, og da har de vel kuttet oss ut fra kjøreruta... Men bare for å ha sagt det, jeg har brukt "kjeft" fordi de spilte så innmari høyt.... Den gangen skrudde sjåføren ned volumet med en gang, forresten.

Skrevet

Så høylydte isbiler det er rundt i Norge da... Her kjører den rett utenfor stuevinduet og er ikke irriterende i det hele tatt..

Skrevet

Her hadde de ding-dong tidligere, og jeg syns dette er verre ;-) Er så vanvittig volum.

Bor selv ca 5 min fra Griegs hjem Troldhaugen, og tror neppe han ville satt pris på hvordan musikken blir brukt... He he.

Skrevet

Irriterer meg også over denne, fytti så høyt ! MEN verre er naboguttene som har 3 motorsykler hver, og skal stå å ruse motorene alltid etter kl 20, jeg er sååå nærme fra å si ifra nå, for datteren min skvetter og begynner å gråte ! Det er 10 m fra vinduet hvor hun sover !

Skrevet

Her kom den klokken 22.10 en gang, skal si jeg var sint da. Hadde jeg fått tak i den mannen da hadde han ikke hatt et godt!!!!!!!!!!! Må legge til att jeg var syk og hadde holdt på i 2 timer for å få gutten min til å sove......akkurat sovnet hører jeg den teite sangen.....grrrrrr......

Skrevet

Akkurat det er jeg veldig enig med deg i, Spetakkel! Tror vel helst at Grieg'en snur seg i graven hver gang han hører isbilen radbrekke komposisjonen hans......... Noen vakker versjon er det ikke...

Skrevet

Ååååå jaaaa!!! Idiotbil

Skrevet

he he må slenge meg på her... Helt til igår trodde min 2 åring at den pling lyden var ei ku !

(har holdt han unna vinduet når plinginga kommer...så med bondekunnskapen sin var det naturlig at dette var lyden av ei ku, men igår sto vi på parkeringsplassen akkurat idet den kom ,og vips fant han ut av det store is mysteriet.

Og at isbilen ikke bare er hos bestemor, hvor den spiller grieg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...