Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er i min 18. uke nå og i natt fikk jeg veldig vondt i magen. Var en slags stikkende smerte som strålte fra navlen og nedover. Var veldig vondt å skifte stilling, men gikk over da jeg la meg på ryggen. Idag har jeg hatt de samme stikningene med jevne mellomrom, men ikke i nærheten av like vondt. Hva kan det ha vært? Føler meg liksom litt støl i magen nå, og er jo litt bekymret for den lille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå