Gå til innhold

Hjeeelp!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle egentlig hatt barn i september 2006, men mistet da jeg var 3mnd på vei.. gikk 5mnd etter det før jeg fikk igjen mensen......

så rådet legen meg til å begynne på p-piller for å få tilbake min regelmessige mens... gikk på det i 4mnd, men gidda ikke mer, ville jo bli gravid... å det er jo like stor sjangse uansett regelmessig mens, sier ekspertene... men fortsatt ikke noe lille spire:(

folk sier det minsker sjansjen å bli gravid om mann tenker på det... er dette tilfelle`??? eller noen som har opplevd lignende som meg?? pliz svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det minsker ikke sjangsen og tenke på det, men den kan bli redusert av stress og 24/7 tanker rundt temaet... ..

Synest det hørtes rart ut å begynne på ppiller igjen for å få igjen mens... hvilke piller begynte du på da?

Skrevet

ikke for å få igjen mensen, men for at den skulle bli regelmessig igjen.... men hvordan regner mann ut syklus dagene?? har du unger da??

Skrevet

Okay, jeg fikk også tabeletter for å stabilisere mensen min men det var ikke ppiller...

En sykus er fra den dagen du får mensen til neste gang du får mensen. Altså mensdag nr 1...

Jeg har 27 dagers syklus og eggløsning på dag 13..

Ja jeg har en sønn på 4 år og håper snart nestemann skal komme=9

Skrevet

oki.... men er fortsatt litt uregelmessig.. fikk den 6 dager forsinket no... men hadde den kunn i 3dager, for etter at jeg ig min samboer hadde sez, sluttet jeg og blø.. hva kan det bety??

Skrevet

Hmmm, det vet jeg rett å slett ikke.

Er vanskelig for meg å svare på, kan hende den bare er litt i ulaget enda? I og med den var 6 dager forsinket?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...