Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hun har fått et stort kjøttsår inn i tarmen, mest sannsynlig av et annet dyr.. man kan se inn i tarmen på henne på siden og det er betent og ting detter ut... Så nå venter jeg på pappaen min (((((((((((((((((((((
børdi Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 huff,, dakar pusen , og dakar deg.... Sender deg en klem jeg
Chevy mamman til Brage Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det var trist å høre. Har du vært hos dyrlegen?
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Huff det er aldri noe gøy når man har dyr og slikt skjer, du får bare holde fast ved tanken at du gjør henne det beste ved å slippe ! Blir nok en tøff dag, men vær glad for det da, for om ikke så hadde du jo ikke vært glad i katten, er jo bare et bevis på at du er kjempeglad i dyret ditt. Et tap skal være tungt. Sender deg varme tanker
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Nei-skal når pappa kommer. Men man ser helt inn og det ser nesten ut som et kulehull. Aner ikke hva som har skjedd, hele greien er betent og det er et runt "snitt"... og det detter bæsj ut (( Så nå sitter jeg med henne i fanget-tatt på henne en bleie og koser med henne mens jeg er kjempelei meg.. jenta mi
Chevy mamman til Brage Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Skjønner at du er trist. Har selv en katt på 7 år, som jeg er veldig glad i. Den blir som et medlem av familien. Men du må gjøre det som er kattens beste nå.........
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 jeg harh att mange katter.. og hver gang tror jeg jeg blir vant med dette.. har jo tross alt hatt over 3o stk.. men det er alltid noe spesielt med de.. og dette er liksom husets mamma.. hun fødte tross alt kattungen sin i fanget mitt og greier
hit og dit Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Oi så ekkelt. Kan det hende noen har skutt etter den? Eller er det bittsår? Stakkars pusen.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Vanskelig å si.. det ser faktisk ut som et rundt sår.. og ene naboen har jo truet å drepe kattene mine fordi bikkja hans løper ned hit.. men jeg vet ikke... hun sover i fanget mitt nå.. har gitt henne smertestillende og renset "hullet"... så nå sover hun her... huff.... (:(:(
Gjest Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 åneei...dakar pusen...stakkars... det er virkelig fælt når sånt skjer...((
hit og dit Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Dyrlegen finner det nok ut. Katta vår vart skutt i sida og der kom tarmene ut. Enkelte folk har berre ikkje vet i skallen sin!
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Jeg syns det er så slemt, for det er bare et dyr, ikke en person som skader noen med vilje. hun har ikke gjort noe galt. jeg er så drittrist nå. jeg var så glad i denne jenta
hit og dit Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Det er trist når desse dyra har det vondt og når dei evt må dø. Eg savner enda katten min, Olga, som fekk to hjerneslag og døde for maaaaaaange år sidan. Ho var liksom bestemorkatten i huset. Blei veldig tomt etter ho. Kanskje dyrlegen kan redde ho? Eller ser det for ille ut?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Nei det ser gaske stygt ut for å si det sånn.. og tror det ville blitt veldig dyrt... akkurat nå sover hun jo da.. har renset det men det er jo rett igjennom.. fy faen ass
hit og dit Skrevet 6. august 2007 #18 Skrevet 6. august 2007 Dåke får ha lykke til ikveld hos dyrlegen. Stakkars lille pusemor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå