børdi Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 vært på jobb, grillet, ryddet kjøkken, ut og inn av oppvaskmaskin, ryddet stua x antall ganger+++++
Mille** Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 I dag har det stort sett vært strålende fint vær her, så jeg tok med meg ungene å spaserte bort til ei venninne på kaffebesøk før kl var 10 i dag tidlig. Ungene koste seg i vannsprederen mens vi slarvet og drakk litervis med kaffe. Kom hjem og fikk kaffebesøk selv, så det gikk ned en liter kaffe til. Mao.: i dag har jeg drukket mye kaffe! ;o)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 I dag har jeg forsøkt å komme til hektene etter en kolikk-lignende kveld på veslejenta i går...Grøss og gru, jeg håper ikke det blir like ille i kveld, hun gråt i 4,5 timer omtrent :'( Grusomt. Så i dag har jeg puslet hjemme med henne, fikk sove et par timer før middag, mens sambo passet på henne, også fikk jeg tom vært på spinning etterpå! *lykkelig* Nå har hun spist, og er ute og triller med pappa, og jeg skal dusje bort spinning-svetten før jeg blir helt klissete
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vært på jobb, hentet min unge i barnehage, hentet en annen unge i barnehage, studert en time i parken, forberedt middag, sittet med beina på balkongrekkverket og laptopen på fanget og sett på kidsa i gården. Enn du selv?
hit og dit Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Eg har passa på å bli solbrent! Jammen på tidet. Så har eg, bikkja og Tuva besøkt jobben til pappen og vert med på arbeidsmøte =)
Bella Swan Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Vært på stranden i nesten hele dag, etterpå gikk vi til søsteren min og spiste pølser.Ungene har lekt ute i hele dag, endelig!!! SOMMER!
melkekua™ Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Vært på jobb, kosa med snuppa etter jobb/før middag, så bading av snuppa, nå er det like før leggetid (gubben som skal legge henne ikveld).
~sjiraff~ Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Sovet lenge, vært på bibl. og skrevet på skoleoppgaven min, laget middag, hatt med snuppa på sykkeltur for å mate endene og se på togene, stoppet på vei hjem for å spise is. Nå slapper jeg av med lap-topen og snupps ser på Fifi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå