Gå til innhold

Hva har dere gjort i dag da?:) (Ja, jeg kjeder meg.. )

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vært på jobb, grillet, ryddet kjøkken, ut og inn av oppvaskmaskin, ryddet stua x antall ganger+++++

Skrevet

I dag har det stort sett vært strålende fint vær her, så jeg tok med meg ungene å spaserte bort til ei venninne på kaffebesøk før kl var 10 i dag tidlig. Ungene koste seg i vannsprederen mens vi slarvet og drakk litervis med kaffe. Kom hjem og fikk kaffebesøk selv, så det gikk ned en liter kaffe til. Mao.: i dag har jeg drukket mye kaffe! ;o)

Skrevet

I dag har jeg forsøkt å komme til hektene etter en kolikk-lignende kveld på veslejenta i går...Grøss og gru, jeg håper ikke det blir like ille i kveld, hun gråt i 4,5 timer omtrent :'(

Grusomt.

Så i dag har jeg puslet hjemme med henne, fikk sove et par timer før middag, mens sambo passet på henne, også fikk jeg tom vært på spinning etterpå! :) *lykkelig*

Nå har hun spist, og er ute og triller med pappa, og jeg skal dusje bort spinning-svetten før jeg blir helt klissete :)

Skrevet

Vært på jobb, hentet min unge i barnehage, hentet en annen unge i barnehage, studert en time i parken, forberedt middag, sittet med beina på balkongrekkverket og laptopen på fanget og sett på kidsa i gården.

Enn du selv?

Skrevet

Eg har passa på å bli solbrent! Jammen på tidet. Så har eg, bikkja og Tuva besøkt jobben til pappen og vert med på arbeidsmøte =)

Skrevet

Vært på stranden i nesten hele dag, etterpå gikk vi til søsteren min og spiste pølser.Ungene har lekt ute i hele dag, endelig!!! SOMMER!

Skrevet

Vært på jobb, kosa med snuppa etter jobb/før middag, så bading av snuppa, nå er det like før leggetid (gubben som skal legge henne ikveld).

Skrevet

Sovet lenge, vært på bibl. og skrevet på skoleoppgaven min, laget middag, hatt med snuppa på sykkeltur for å mate endene og se på togene, stoppet på vei hjem for å spise is. Nå slapper jeg av med lap-topen og snupps ser på Fifi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...