Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvilket forhold har dere til økologiske varer ?
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Kjøper forholdsvis mye økologisk, ja. Men er ikke tilstrekkelig fanatisk til å velge økologisk fremfor annet dersom kvaliteten er åpenbart dårligere.
Helnøtt med spire:) Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Nei det kjøper jeg lite og ingenting av.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Prøver å være flink til det, skal bli enda flinkere når lillegutt blir stor nok til å spise samme mat som oss.
Diva Muffin Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Ja, i de tilfellene prisforskjellen ikke er så stor gjør jeg det. Det blir litt for sært med to epler til 20 kr og sånt.. Jeg prøver også å handle så mye som mulig av det jeg spiser fra lokale leverandører.
flashdancepants Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Kjøper alltid økologisk melk og egg. Om jeg ser at det er en økologisk variant av det produktet jeg skal ha, velger jeg ofte det. Så vidt jeg har fått med meg er økologiske gårder ofte mindre enn ikke-økologiske, liker å støtte småprodusenter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå