Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 kunne ikke dy meg da jeg så innlegget om middelklasse "kjerringer" som HI så pent sa ;O) Selv er jeg "byfrue" og hjemmevärende da vi har formue som tilsier at det er greit samt att mannen min tjener mer enn ett par med gjennomsnittsinntekt til sammen. HURRA !!! JEG ER EN MIDDELKLASSE KJÄRRING ! Ps Dette innlegget er litt fleipete så ikke bli hårsåre her damer .... kjärringer )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå