ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Hei! Har ikke Babycomp selv, men tenkte å kjøpe meg nå i vinter, men ble gravid så jeg la det på is ei stund! Men mistet da, og så glemte jeg hele greia, for vi prøvde ikke på flere mnd. Men etter at jeg mistet nå for 2 gang, så kunne tenke meg å prøve å kjøpe meg en hvis jeg da ikke blir gravid igjen før det! Både fordi at jeg vet eksakt EL og for å bruke den som prevansjon etterpå! Det jeg vil fram til er at jeg ringte til dem som solgte Babycomp i vinter, og dei sa at dei hadde forsket på dette med kjønn og EL, og at det var flertall av pikebarn som ble unnfanget dagen før eller på EL dagen , og gutta 4 - 5 dager før! Og 3 - 2 dager før var det likt fordelt på gutt og jente etter som jeg forstod! Jeg tror at Babycompen går utifra den teorien om at mannen skal spare sæden så lenge som mulig for at det skal bli flest jentesædceller i sædlederen før utløsning! Har hørt at hvis mannen sparer sæden helt til det nærmer seg EL, dvs. ingen utløsning før den ene dagen før EL, så skal det være flertall av jentesæd i sædlederen, slik at det er størst sjanse for jente! Og har man jevnt sex med en gang etter EL, så blir det kanskje produsert ekstra guttesædceller? Kanskje den teorien Babycompen har det har med at ofte sex gir gutter og lite sex gir jente? Men det er jo et produkt som selges over hele verden, så det må jo være litt hold i det dei sier, ang sex og kjønn? Ikke lett å bli klok på dette her! :-) Spennende er det i alle fall! :-) Lykke til! :-)
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 He he... skulle stå: at har man jevnt sex med en gang etter mensen, så blir det kanskje produsert flere guttesædceller? Men vet også at mange som hadde sex flere ganger om dagen hele syklusen har fått jente, så det er ikke lett å bli klok på dette! Men er mere vanskelig å ha sex flere ganger om dagen enn bare den ene gangen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå