Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Lurer på hva jeg skal finne på. Hele dagen har vært uberkjedelig... Lurer på om jeg skal dra å trene,rart hvor vanskelig det er å komme seg av gårde egentlig...:S
grå :) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 kan komme til meg og lempe/kutte kvist og stable ved. er nok å ta av:)
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Har du barnefri? Alt bra med dere forresten? Vi holder på å flytte, så vi bor i totalt kaos for tiden. Men ellers er alt bra:)
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 nei ikke barnefri,men E er hjemme så kunne ha dratt på trening:) her går alt fint:) Snart skolestart og bhg start,så nyter de siste ukene hjemme:) hvorfor er du ikke på facebook forresten? Lykke til med flyttingen:)
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Har bare aldri flyttet inn der. Ingen spesiell grunn liksom, men trives fint på nettby egentlig:) Ja, Erlend starter i barnehage på mandag, og jeg på skolen på tirsdag. Blir spennende, men jeg gruer meg også... Håper vi snakkes snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå