Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 er over 27 grader hos oss og lilleman er så varm ligger i bare bleien under vifta, men kanskje trekken er skummel til han. men han bare skriker hvis vi tar han bort. passer også på at han får masse å drikke, men noen sier at mm/mme ikke er nok at man burde gi litt vann også? stakkar liten, men er jo ikke så veldig mye mer jeg kan gjøre er det det da?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Sånn er det her også. Vi bruker vifte for å kjøle ned. Trekk eller ikke trekk...jeg velger å ha komfortabel baby uten hysteri for trekk osv. Min ligger naken på det varmeste. Kan også bli klamt med bleia. Men man skal ikke undervurdere skyggen, kan fort bli rene badstuen i vogna selv med skygge. Så ja, fortsett viften du..."flink" baby du har som sier fra at han vil ha vifta der ;o)
Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 he he ja mange er veldig hysteriske for denne trekken, men dette kjenner vel småfolket best selv ja. hvis lilleman her skal ligge helt naken må vi ha en hånduk eller noe opp å rundt og i taket for han tisser vilt for å si det mildt :-) tissa på veggen og på helsesøstera på 6 ukerskontrollen også hehe flaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå