Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er ikke helt med enda når det gjelder baby-greier. Så jeg spør dere jeg. Har dere brukt vogge? Sånn søt hvitmalt gammeldags vogge. De er så søte, men er de praktiske? Bruker babyen den om dagen da, eller natta også?
Ladybug~N&E Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 mange bruker vugge som de har stående i stua til soving på dagtid og vanlig seng på soverommet når den skal legges for kvelden. om den er praktisk son seng på natta har jeg ingen anelse om. skulle gjerne hatt en vugge i stua når den sover på dagen men får nok nøye meg med vognbagen tenker jeg;)
kaur *har født!* Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg brukte vugge til andremann. Den var hjemmelagd. Vi brukte den helt til sønnen min kunne snu seg. Han sov i den om natten. Brukte kurv til minsten og kommer til å gjøre det nå også. Har bare gode erfaringer med det. :-)
ano`num *17.03.10* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Vi fikk låne kurv til pia. Men den stod bare å samlet støv. Hun ville bare sove ute i vognen. Nå har vi flyttet og mulighetene er noe annerledes. Jeg ønsker meg en kurv som jeg kan bruke både på dag og natt første tiden. En slik med stativ som jeg ville hatt på soverommet. Så kunne den stått enten på bordet eller gulvet på dagtid. Men det er jo så dyrt!
Mazza** Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vi har fått vugge, som vi skal ha på soverommet den første tiden. Ellers har jeg selv sydd en sånn vugge til å henge i taket, den skal han få ligge i på dagtid når vi ikke er ute på tur da Har tenkt tanken om at jeg skal få han til å sove mest mulig ute i vogna da....
lali Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 hatt vugge på soverommet. til tulla var ca 4 mnd. den vugga ble lagt til meg når jeg var baby. begge mine søstre har sovet i den, nå har mine søstres sønner hatt den, så er vår tur igjen når babyen kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå