Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har ikke plass til sprinkelseng, jeg! Mormor sier at jeg kanskje ikke trenger seng med en gang, men bare bruke kurv. Vokser de ikke veldig fort ut av de da? Redd den skal dette ut jeg! Noen som skal bruke kurv istedet for seng den første tiden?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal bruke kurv den første tiden. Den kurven jeg skal ha, brukte jeg selv da jeg var liten, og den kan brukes til barnet er ca 3mnd. Tror det er slik med de fleste kurver. Barnet vil uansett vokse ut av kurven før den begynner å kunne reise seg, hvis du ikke har en veldig stor kurv da, så tror ikke det skal være noe fare for at ungen faller ut.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Skal også bruke kurv den første tiden....og sprinkelseng, da. Men kurven er et "must" fordi samboer og hans "forfedre" lå i den. Skal bare sy nytt trekk til den. Men holder vel kun de første 2-3 mnd....
Tessa-81 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal også bruke kurv. Måtte bare ha den da jeg forelsket med helt i den i butikken, Er en Mamas&Papas seng i lyseblå og står på et stativ slik at han kommer opp i min høyde med sengen. Den kan kun brukes de første 6mnd og etter det er det en sprinkelseng klar til ham. Jeg synes sprinkelsengen er så stor å legge en nyfødt i og så er det kos med kurv. Den skal være oppe i stuen om dagene.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 både pappa, min bror og jeg lå i kurv de første mnd.. den samme kurven:) så babyen vår skal også ligge i kurv til hun blir for stor til den. Har kjøpt sprinkelseng også, men den står på barnerommet. Det som er greit med kurven, er at jeg kan flytte den og stativet fra stua til soverommet vårt:) og så er det jo utrolig søtt når de ligger i kurv!!
Gjest Ut på tur Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Vi skal bruke Leandervugge. Har heller ikke plass til sprinkelseng på soverommet. I leandervuggen kan den ligge omtrent til den begynner å dra segg opp etter senga eller så er det vel 13 kilo tror jeg som er grensen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå