mamma:-) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hva har skjedd på fredag og i dag? noen som kan oppdatere meg takk:-) Snakk om hekta!!! hehehe:-) Det siste jeg så var Alf m flere som krasja..........
ungdomsmor Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 cloe er død martha er skadet(mulig lam) sally og flynn har fått campingplassen av pippa
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Det var igår.. Hva skjedde idag?
EnJente_m_EnJente Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ja noen MÅ fortelle hva som skjedde idag, jeg får ikke med meg reprise imorgen heller ! KRIIIIIIIIISE JEG FÅR IKKE SETT REPRIIISE !
*Udon'tKnowMe* Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Martha hadde følelse i hendene idag hvertfall =) Var det eneste jeg fikk med meg i maddagslagingen
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 hehe, trodde d bare var meg som var hekta på Homme and away!! Og vet dere hva som er krise; jeg får ikke sett NOEN episoder lengre, for jeg har begynt å jobbe... sukk..
SunRoad. Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Irene vil søke om foreldreretten for Olivia...Alf anklaget Duncan for å ha vært den som kjørte bilen som presset de av veien. De fann en rødlig lakk på bilen Chloe kjørte, å Alf sa at Duncan kjører en rødbrun bil. Politiet sjekket ut om det var match, men det var det ikke.
SunRoad. Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Vi har sånn at vi kan ta opp programmet på tv'en, også får jeg sett episoden seinere på dagen når jeg har tid, hadde blitt gal viss ikke jeg får sett det! Hehe...så dere er ikke alene om å være avhengig =)
SunRoad. Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Em...Det er noe nytt vi nylig har fått, ikke på tv'en da, men en sånn "boks" med kanaler o.l. Før den kom i hus tok jeg det opp via data'n og prosjektor. Fikk da sett episodene på storskjerm. =)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Da må man ha kabeltv med digital dekoder eller parabolmottaker. Men selveste pvr dekoderen (personal video recorder) koster ca. 1500.
Tinky82 Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Nå er jeg ihverfall helt lost her! Var helt hekta før jeg begynte å jobbe for 5 uker siden, og siden har jeg ikke sett det...Fillern. Skjønner ingenting nå jeg. Jaja! Kos dere jenter...Skulle ønske jeg kunne tatt det opp as. Trodde ingen andre enn meg fulgte med på det jeg...Hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå