Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg tenker ikke til maten, da skal vi ha flasker. Men synes dere det ser kjipt ut med kartonger til festen senere? Jeg synes det er det, mannen min synes det er helt topp.
♥Snulder Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Vi har flasker til middagen og kartong til festen. Hvorfor er det kjipt?
Mulle :) Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Flasker til middagen og kartonger til festen. Syntes ikke det er kjipt...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ikke kjipt det... Hvorfor ikke ha kartong til middagen også, kan jo serveres på karafler...?
Happy H Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 vi skal ha flasker til middag og kartong til festen=) tror d e ganske vanlig, og absolutt ikkje kjipt. koffor d?
mammamamut Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Vi skal kun ha flasker. Synes kartongvin smaker... ja kartong.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Vi hadde kartongvin hele dagen. Både under middagen og etterpå. Men vi serverte vinen i karafler da, ikke rett fra kartonegn Billigere og helt greit.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Nei jeg spør bare hva forskjellige folk mener, men da tror jeg vi kan ha det. Jeg har ikke vært i så mange bryllup, og lurte litt på hva som var vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå