Gå til innhold

Kjipt med kartongvin??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker ikke til maten, da skal vi ha flasker. Men synes dere det ser kjipt ut med kartonger til festen senere? Jeg synes det er det, mannen min synes det er helt topp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har flasker til middagen og kartong til festen. Hvorfor er det kjipt?

Skrevet

Flasker til middagen og kartonger til festen. Syntes ikke det er kjipt...

Skrevet

Ikke kjipt det... Hvorfor ikke ha kartong til middagen også, kan jo serveres på karafler...?

Skrevet

vi skal ha flasker til middag og kartong til festen=)

tror d e ganske vanlig, og absolutt ikkje kjipt. koffor d?

Skrevet

Vi skal kun ha flasker. Synes kartongvin smaker... ja kartong.

Skrevet

Vi hadde kartongvin hele dagen. Både under middagen og etterpå. Men vi serverte vinen i karafler da, ikke rett fra kartonegn :)

Billigere og helt greit.

Skrevet

Nei jeg spør bare hva forskjellige folk mener, men da tror jeg vi kan ha det. Jeg har ikke vært i så mange bryllup, og lurte litt på hva som var vanlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...