Gå til innhold

Noen som skal bruke kurv til babyen ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke plass til sprinkelseng, jeg! :P

Mormor sier at jeg kanskje ikke trenger seng med en gang, men bare bruke kurv. Vokser de ikke veldig fort ut av de da? Redd den skal dette ut jeg! Noen som skal bruke kurv istedet for seng den første tiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda -her er det kurv først og så sprinkelseng siden!

Har termin i september og vi er allerede lovet sprinkelseng til jul

av svigers.. så da håper jeg bare at den lille holder seg trygt i kurven

frem til den tiden kommer! :)

Skrevet

Oki, så bra! Så barnet kan sove i kurv om natten også liksom, den MÅ ikke ha sprinkelseng...?

Skrevet

Jepp. Vi skal ha kurv. Mest fordi jeg tror babyen vil trives bedre i en kurv til å begynne med. Regner med å kunne bruke den i ca. 6 mnd. Sprinkelsenga står klar i boden...

Vi brukte kurv med minsten også i ca ca 6 mnd. Da satt vi den oppi sprinkelsenga på natten og hadde den i stua på dagen. Nå har vi kjøpt stativ til den på ebay, slik at jeg slipper å sette opp sprinkelsenga med en gang.

Synes det er litt koselig med en kurv også :-)

Skrevet

Tror det skal gå bra med kurv på natten, jeg!

Den kurven er den samme som sambo sov i da han var nyfødt

-og det har blitt folk ut av ham også! ;)

Skrevet

jeg har også fått ordnet kurv til å begynne med, og så kjøper vi sprinkelseng som hun kan begynne med når hun er ca tre mnd. Så det blir vel rundt juletider for oss også. Har termin i september.Får bare satse på at hun passer kurven så lenge da;) Kommer også til å bruke kurven på dagtid også, ved å sette den i stua=)

Skrevet

Ja, det synes jeg også :) Det er jo kjempesøtt, men trodde de vokste mye fortere ut av den. Sprinkelsengen blir jo veldig stor i forhold til babyen, så er kurv er nok bra siden den er mye mindre. Jaja, da går jeg for kurv da tror jeg :P Må forhøre meg litt mer :P

Skrevet

Har en kjempefin kurv som vi kjøpte for 50 kr på loppis da jeg gikk med nr.1... Mamma har trukket den opp i både blått (til første) og hvitt med rosa bånd til jentene:-) Men, nå kan vi ikke ha den i stua for storesøster er bare 14 mnd og kan velte kurven lett. Så vi skal ha den på rommet i begynnelsen så får storesøster beholde senga ei stund til:-) Nede blir vi nok å bruke vogna så ikke storesøster kommer til så lett...

Skrevet

brukte kurv jeg ja:) funka fint det ja,er jo så liten i starten.går sikkert fint i 2 mnd kanskje? eller mere,husker jammen meg ikke jeg altså...

Skrevet

Vi skal bruke leandervugge de 6 første mnd. Kjekt at den kan henges i taket, så jeg vil ha den like ved sengen vår :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...