Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har ikke plass til sprinkelseng, jeg! Mormor sier at jeg kanskje ikke trenger seng med en gang, men bare bruke kurv. Vokser de ikke veldig fort ut av de da? Redd den skal dette ut jeg! Noen som skal bruke kurv istedet for seng den første tiden?
kath gutt07 & jente10 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal bruke kurv i begynnelsen. Bestemor skal sy trekk og lyseblåe blonder.... Vi har seng og vugge også, men det er liksom så koselig med kurv synes jeg...
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Oki Fordi, jeg får nemlig ikke plass til seng Men går det an at babyen sover i kurv om natten også...? Ikke farlig det...?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 nei det er ikke farlig:) jeg skal å bruke kurv, men bare helt i beg.. på natta å så tar jeg inn senga..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vi skal også bruke kurv første tiden. Eneste ulempen er at de vokser fort ut av den. Men du som ikke har plass,burde sjekke litt på babybutikkene,for du får kjøpt senger du henger fra taket! Og da tar det jo ikke så mye plass..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal bruke en kurv som har gått i arv fra da jeg var liten!Mamma har kjøpt ny madrass og skal trekke den om i en farge som sannsynligvis blir med noe blått i.
"gullet" Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 kurv går bra :-) men mener det er Stokke som har en barnesengmodell som vokser med barnet, mener du kan få den en god del mindre enn vanlig sprinkelseng og så setter man bare på ett ekstra ledd når barnet har vokst.
Happy H Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 det går nok kjempe fint. jenten vårsov i vugge t ho va 5mnd utn problem.. denne gangen har eg kjøpt indisk babyvugge (en hengekøye) som babyen ska sove i. kjempe spent påå ta den i bruk.. om vi får en like rolig baby som snuppa var blir d nok ingen problem!
Kakebakesøte Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Vi skal også bruke kurv, det gjorde vi på forrigemann også. Da brukte vi den til hun var ca 4-5 mnd. Etter det går vi over til sprinkelseng. Tror jeg skal få noen til å sy nytt trekk til den denne gangen.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Vi skal bruke Leandervuggen det første halve året, som vi gjorde forrige gang. Vi har ikke plass til grindseng inne på vårt rom - så da er Leandervuggen genial siden den kan henges fra taket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå