RufseTrolle Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 asså nå har jeg prøvd i LANG stund med å prøve å bli gravid som sikkert non av dere her inne oxo vet... men asså nå begynner jeg faxtisk å lure!! for 10ende mai hadde jeg mensen.. så var det meninga den skulle komme 10ende juni. men ingen mens kom. men det kom en veldig rar blødning 9ende juli. blødde nesten ikke å varte bare 3 dager.. men har helt fra juni hatt en liten klump i magen som bare vokser seg større. i starten var den mest på midten av magen litt mot høyre. men nå strekker den seg helt fra venstre til høyre. å magen er skikkelig oppblåst å hard. utrolig rart!!! testa 2 ganger i løpet av di månene her. siste testen var for 1uke siden. men enda viser den negativt.. noen som har peil på detta ?? er så rart me den kulen osv :S håper på noen svar!!!!! plis hjelp meg folkens""""!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hadde jeg vert deg så hadde jeg tatt meg en tur til lege ganske kjapt for å få vite hva kulen er og hvorfor mensen ikke er kommet viss du ikke er gravid... Hørtes litt "skummelt" ut... Jeg hadde ikke klart å lavær å dra til legen..
Gullblomst Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Sier meg helt ening med det svaret du allerede har fått: Kom deg til legen å få dette sjekket ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå