Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 ...Idaaaaag!! NAMNAM! Mamma lager As we speak.. gleder meg!!
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 jeg og vill ha!!!!! det og kjøtt å kålstappe!!! NAM!!!
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 mmmmmmm:) Gleder meg til jul idag jeg da.. PINNEKJØØØØØTT! Og siden terminen er flytta til 16.des (fra 25. des) Så er det jo faktisk rimelig stor sjanse for at jeg får det, om jeg tar etter mamma og søsteren min!
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Hehe, æsja xD Men pinnekjøtt derimot, med kålrotstappe, DET fikk jeg lyst på!!!
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 hehe:D Lukter fårikål i leiligheten nå... Satt på potetene.. Middag i 6tiden.. GUD så jeg gleder meg!!
Niem og Patrick Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Usj usj usj, da va faktisk ein av di positive tingå me å flytta ut, at eg sleppe fårikål;) Men e sugen på kålrabistappa..så trur eg må hiva i gong komlemiddag snart
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 ååååååååå.....sjalu liksom=D jeg vil også ha fårikal...mase på mammaen min jeg også, sambo takler det nemlig ikke........nå ble jeg sulten å...=(..slem du jo......=P
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. august 2007 herreGUD så godt det vaR!! Og så er det rester, så skal spise mer når det ikke er fullt så varmt ute:P Så rimelig teit ut.. Hele familien satt rundt middagsbordet og svetta, for det er så varmt.. Tenk det.. 10 personer rundt bordet.. Svettende:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå