nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 og de var skikkelig gode! snuppa på ett år digga de! litt vanskelig med soppen, men hun slukte fyllet!!!! men greier du å bruke opp alt fyllet? jeg har så veldig mye igjen... tenkte å fryse det til en annen gang...
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hyggelig at det falt i smak. Blir stort sett fyll til overs - logisk nok, når sopp skal ut og jeg så blander det som er tatt ut med masse annet og forsøker stappe det tilbake i samme hullet. Fyll noe annet med det en annen gang - både paprika, auberginer, squash og tomater egner seg utmerket til fylling etter samme mal.
Lille Filur Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Kan jeg få oppskrift? Eller link til tråd med oppskrift? =)
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9954562
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 vi brukte altfor mye! 450g eller noe.....
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Det varierer etter hvor mange som skal spise, vanligvis rundt 250-300 gram. Men fyllerester er som sagt fleksible - de funker, i tillegg til ovennevnte, også greit til pastasauser, på pizza eller som kjøttbollebasis (da vil du blande i litt egg og potetmel før du steker dem).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå