Gå til innhold

Andre som fullammer?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg fullammer og håper på å fortsette med det til vesla er helst 5-6 mnd før vi begynner med grøt.. Men det kommer jo an på om mm er nok for henne fremover.. *håper*

Det er jo lettvint da. Har enda ikke begynt å gi på flaske..

Andre her som tenker å fortsette med fullamminga? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fullammer også, og har heller ikke gitt flaske (har aldri prøvd heller). Greier liksom ikke se for meg at jeg skal gi noe annet enn pupp, det er jo så praktisk! :)

Jeg ser hvertfal ingen grunn til å slutte med fullamminga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer også og har tenkt og holde på en god stund enda... orker ikke tanken på flaske og oppvarming og sånn om natten... også er det jo så koselig da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer, hun har prøvd flaske en gang, for pappaen ville så gjerne prøve å mate, så da pumpet jeg i flaske for ham, det gikk bra det, men ser ingen grunn til at hun skal begynne med det ennå. Håper jeg får mulighet til å fullamme til 5-6mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer, og ønsker også å fortsette med det en stund til. Men har vært tom et par kvelder på rad nå. Likvel har veslemor sovet like lenge som hun pleier, men kommer nok til å prøve med mme, hvis hun våkner tidligere flere kvelder på rad. Sover fra mellom 20 og 21 til mellom 4 og 6. Har pumpet meg og spart opp melk slik at jenta vår får flaske hvis ikke jeg er hjemme. Går veldig greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fullammer og synes det er utrulig praktisk :) Gutten vår spiser ikke så ofte som han gjorde før, går ofte 3-4 timer mellom hver amming så det blir ikke så mye slit heller. Så syns jeg det er litt koselig å amme jeg da, i alle fall på kvelden før han ska legges :)

 

Har planer om å amme så lenge jeg kan men lurer litt på om vi skal begynne med litt tynn velling når han har passert 4 mnd. Han er i seng mellom 19 og 20 på kvelden men våkner ofte på natten for å få mat, må opp 3-4 ganger i løpet av en natt. Har hørt at de sover lenger om natten hvis de får litt velling til kvelds, så skal nok prøve det når han blir litt eldre. Kanskje jeg kan få en natt med bare en amming da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fullammer oxo, og syns d er så koselig. Har ei lita ei på 4 år oxo, og med henne måtte jeg gi mme ved siden av amminga fordi jeg ikke hadde nok melk. Så koser meg skikkelig med ammingen denne gangen ettersom alt går så lett. Lillegutt sover natten igjennom og ser ut til å få mer enn nok, så jeg håper på å kunne fortsette med fullamming en stund fremover. Når d blir behov for d begynner jeg med grøt. Forrige gang måtte jeg begynne med grøt allerede ved 3 mnd fordi hun krevde så mye mat. Men kan kanskje vente til 4 mnd denne gangen. Eneste problemet denne gangen er at han nekter å ta flaske hvis jeg pumper meg. Ikke så lett hvis man har ting man må, og andre må passe lillegutt. For når han er sulten, nekter han å vente ett sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.. gjør ikke de fleste det ennå, med bare tre mnd gamle babyer? Her fullammes det, og satser på at det går bra en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg fullammer, men pappan gir mm på flaske innimellom. Kommer nok til å starte forsiktig med litt grøt når lillegutt er 4 1/2 mnd. Han krever mye mat og det føles i perioder som han ligger ved puppen hele døgnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...