FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 De var jo sååååå nydelige da! Likte ikke stoffene de brukte, men fasongen var jo suuper!! Har sydd meg en selv i beige marimekko på den ene siden og mosegrønn fleece på den andre siden. Morro å få velge de stoffene man liker best, men min er IKKE like fin som de denne dama lager. Kan ikke sammenlignes!!!!!
Flippflapp Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 hei, jeg går å bærer i en freehand meitai jeg da (og en mayawrap ringslynge) men vil så gjerne lag een selv. har du en bra syoppskrift? tenkte å bare bruke freehanden som mal, men den er jo litt inviklet....har du gjort den noe enklere? (inn å titte på bittebror np:) )
Flippflapp Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 titta på det nå....virket mye stivere i ryggstykke en min?? også hadde den sånn flott støtte til nakken...det savner jeg litt på min....
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Freehand? Altså laget uten oppskrift? Jeg brukte mei taien til venninna mi som mal. Den er kjempeenkel! Stoffstykket er helt rektangulært, med en rektangulær hette sydd fast på toppen. Stroppene er festet i hjørnene, og er sydd av lange biter lerret, som er brettet dobbelt 4 (?) ganger...
Flippflapp Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 neida...freehand er et merke....fra krusedull var det vel om jeg ikke husker helt galt!! tja jeg burde vel bare satse på en enkel firkant....hmmmm i allefall siden det er første....
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Ja, det er mye nok man skal tenke på, så det er greit å gjøre det enklest mulig første gang... Skal gå inn å se på krussedull hvordan de ser ut:)
http://sylysten.blogspot.com/ Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Her er sy oppskrift på en Mei Tai. Er nettopp ferdig med en til meg selv, og ble kjempefornøyd. http://www.tettinntil.com/SYSIDEN_MeiTai1.htm
Lumsk Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg har en Bittebror MT. Den er veldig god å bære med og bra fasong. Jeg er utrolig sær når det kommer til mønster på stoffer,men der fant jeg en jeg likte. Mest ønsker jeg meg en smileull MT for tiden, for jålebæring:)
FrøkenSprøken Skrevet 6. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 6. august 2007 Smileull MT? Den har jeg ikke hørt om. Har du en link?
sakama Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 smileull.no eller .com, husker ikke i farten
sakama Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Men det er visstnok en stund til det kommer nye smileuller, og når de kommer går de superkjapt. Så da er det best å være rask i tastinga
Lumsk Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 Oh yes, gjelder å være obs der ja. Men så er de nydelige også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå