Gå til innhold

Hva er det med mannfolk... grrr....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidligere i sommer sa jeg at han ikke skulle legge telefonen i lomma på sete når vi var på bussen. i tilfelle han glemte den når vi skulle av. Men han bare måtte legge den der alikevel. Så var den telefonen borte og jeg måtte kjøpe ny. Så ringer han nå å sier han hadde hatt med seg en DS (nintendo) på jobben selv om jeg har sagt flere ganger at han skal ha den bare her hjemme, for vi låner den og jeg er ansvarlig. Men neida han tok den med og hadde sølt vann på den. Skulle tro han er en unge sånn han holder på. Og siden jeg er ansvarlig for den er det jeg som må ut med penger for å kjøpe en ny en til den som eier den. Kan ikke fatte at det går ann. Jeg er bare dritt forbanna på han nå. Trodde jeg giftet meg med en voksen mann ikke en unge som må passes på hele tiden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe surry at eg ler, men dette høres jo helt på ryne ut...Du får gi ham husarrest og inndra ukepengene:P

Skrevet

he,he-måtte et lite stykke ned der før jeg skjønte det var mannen din-og ikke barnet ditt på rundt 6 år..Du får gjør som hun over sier-inndra lommepengene!Og for å gjøre det enda verre-ikke noe lørdagsgodteri!!

Skrevet

sikker på at det ikke er ungen din du snakker om?????

 

stakkars mann, han kan ikke se på deg som kjæresten, men heller som en ekstra mor!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...