Gå til innhold

Hva synes du om navnet malena?


Anbefalte innlegg

Skrevet

er gravid, om d blir en jente skal hun hete det. oppkalt etter sin bestemor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Greit nok, men med mindre man vil ha så hårreisende navn at det er no' å krangle om er vel navnedebatten brukende til slikt? (Ikke for det, de har nok av hårreisende navn der inne også, og mener sikkert at ungen bør hete Priscilla-Mahlenah).

Skrevet

synes det er fint.

Synes malene eller marlene er finere da, men malena er fint det og:)

Gjest mammaen til Odin og Tiril
Skrevet

Syns det e kjempe fint e;) E har Malene som mellomnavn,samme har dattera mi:)

Skrevet

tenker bare på hun i Days of our lives... men navnet er fint da. likte malene bedre..

Skrevet

Kjempe fint navn! Synes også malen er fint=)

Skrevet

Malene klinger bedre i mine ører:-)

Skrevet

tenker på sangen jeg... Maria magdalena =P

Skrevet

Jeg syns det er fint. Så lenge hun ikke blir kalt MELENA (som er blodig avføring...haha)

Skrevet

er sykepleier og tenker bare blodig avføring når jeg hører det navnet....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...