Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 er gravid, om d blir en jente skal hun hete det. oppkalt etter sin bestemor.
Gjest -<<- Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Greit nok, men med mindre man vil ha så hårreisende navn at det er no' å krangle om er vel navnedebatten brukende til slikt? (Ikke for det, de har nok av hårreisende navn der inne også, og mener sikkert at ungen bør hete Priscilla-Mahlenah).
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 synes det er fint. Synes malene eller marlene er finere da, men malena er fint det og:)
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Syns det e kjempe fint e;) E har Malene som mellomnavn,samme har dattera mi:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 tenker bare på hun i Days of our lives... men navnet er fint da. likte malene bedre..
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 For å være ærlig, og det skal en jo være minner det meg for rmye om melena:( http://www.pasienthandboka.no/default.asp?mode=document&documentid=2184
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Signerer simsala! Var det første som slo meg.. haha:)
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 tenker på sangen jeg... Maria magdalena =P
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Jeg syns det er fint. Så lenge hun ikke blir kalt MELENA (som er blodig avføring...haha)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 er sykepleier og tenker bare blodig avføring når jeg hører det navnet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå