fairy Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg er jo en dag på overtid nå, og var hos legen. Han sjekket BT, 110/70, vekt (3 kg opp på en uke! vel mye nå på slutten, jeg spiser jo nesten ikke) og Sf-mål. Gått ned igjen, ligger nå under den røde streken, har ligget over hele veien. Han sa at alt så fint ut. Fikk et brev med søknad om overtidsvurdering som jeg skulle sende til sykehuset. Også fikk jeg ny time om to uker. Jeg spurte om det ikke var noen mulighet for å få kommet på sykehuset eller noe og bli sjekket gynekologisk for å se åssen "ståa" er, siden jeg er på overtid. Men han sa at det ikke var nødvendig når formen var så bra. Han utfører ikke GU. Jeg syns det er litt rart at jeg ikke skal bli fulgt nøyere opp nå som jeg er på overtid? Eller er det jeg som overdriver? Ser at så mange her får komme på sykehuset og bli strippet og sånn FØR termin fordi de er lei, tærer på humøret å gå med åpning uten at noe skjer osv. Jeg har hatt åpning på en cm og vært moden i en mnd nesten. Hvorfor skal ikke jeg bli fulgt opp i det hele tatt nesten? Litt frustrert nå, og sambo syns det er helt hårreisende..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå