Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Skulle på sykehuset fredag 3 aug og bli satt igang etter en vellykket overtidskontroll torsdag 2 aug, vi gledet oss masse til å bli foreldre igjen da vi kjørte hjemover den dagen. Fredag morgen startet riene rundt 5 på morgenen og jeg ventet 1 time og ringte føden rundt 6, vekte sambo, barnevakten kom og vi kjørte fornøyde bort til sykehuset. Da vi kom inn på føden og skulle sjekke etter hjertelyden så slet de med å finne den, trodde de fant den og mistet den igjen. Ble urolig men trodde jeg kjente litt liv så de bestemte seg for å ta vannet, det var missfarget og babyen hadde bæsjet i det. De satte elektroder på babyens hode og ingen hjertelfrekvens kom opp. Deretter ble det hastesnitt på høyt nivå slik man bare ser i akutten, ble ganske redde begge 2 for sambo ble stående igjen alene og fikk ikke lov til å gå noen plass. Da jeg våknet opp og spurte etter babyen min fikk jeg sjokk beskjeden sambo hadde fått tidligere den dagen, babyen hadde dessverre ikke overlevd. Dette ble et surrealistisk mareritt som vi fortsatt lever i, men har nå fått komme hjem og fått bearbeidet sorgen enda et steg videre. Vi er glade vi har hverandre og jenta vår på 2 år og være glade i. Vi får bare minnes lille jenta vår Rikke som døde i mors mage fredag 3 aug 2007, kl 08.42
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Kjære deg, dette var utrolig trist å høre. Masse varme tanker til deg og dine!
Marianne :-) Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Så utrolig, utrolig trist. Jeg føler med dere. Ord blir fattige når slike ting skjer. Godt dere har ei tulle fra før som kan spre om seg meg glede...
*RutIetutt* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Å herregud så¨ufattelig trist! Nå triller tårene her - er så urettferdig og grusomt at noen må oppleve noe slikt - kan ikke fatte hva dere går gjennom nå. Ta godt vare på hverandre og jenta deres - sender dere en god trøsteklem.
MiniMeAndMe+spire Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 åh herlighet... det er jo helt forferdelig!! Hadde de noe svar på hva som hadde skjedd da, hvorfor de ikke merka noe når dere var på kontroll dagen før..?? Jeg føler virkelig med dere og kondolerer...
enpå3ogenpå1 Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 men kjære deg! For et marerit.....det er ufattelig trist og ingen skulle oppleve noe slikt. Ta vare på hverandre. Varme tanker til dere og en god trøsteklem.
Entil? Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 huff...jeg grøsset når jeg leste dette,foreldrenes verste mareritt...kondolerer på det sterkeste..tenner et lys for lille rikke.
kaur *har født!* Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Noe så grusomt. Jeg kan ikke begynne å forestille meg hvor skrekkelig sørgelig det må være å komme hjem uten babyen. Håper det blir lettere å bære med tiden. Tenker på dere.
snuske♥2 Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 dette var forferdelig trist å høre og så ufattelig urettferdig at noe slik skjer...håper du har trøst i mannen og dattera di samt resten av familie og venner i denne tunge tid! tenker på dere!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 å herregud.. jeg kan ikke engang sette meg inn i hvor fælt detmå være for dere.. har ikke ord.. ta vare på hverandre og kos masse med 2åringen deres...og hverandre..sorgen blir bedre med tiden,selv om det ikke virker sånn nå... klem..
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Så ufattelig trist.. og så ufattelig urettferdig!!
Jinta84 Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Huff da, det var vondt å høre. Alle foreldres mareritt. Sender varme tanker til deg og dine. Huff skikkelig vondt å høre.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Så ufattelig trist, finner ikke ord som kan beskrive det..... varme tanker til deg og dine!!
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Føler med dere.. utrolig trist at slikt skjer..:/ Vet ikke hva jeg skal si annet enn kondolerer..
strekkmerketrollet Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 så ufattelig trist! Tenker masse på dere!!!
SokkeLaila Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 ..så uendelig trist.. Tenker på dere i tiden som kommer.. Har ikke ord..
Aylinah Skrevet 6. august 2007 #19 Skrevet 6. august 2007 Så utrolig vondt at dere ikke skulle få ha lille Rikke hos dere,utrolig trist. Alle taker til deg og dine,ta vare på hverandre nå og snakk masse om det.
Patetica fåkksi Skrevet 6. august 2007 #20 Skrevet 6. august 2007 Uff saa forferdelig, har ikke noe annet aa si enn at jeg önsker dere alt det bedre fremover.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #21 Skrevet 6. august 2007 Så ufattelig trist og urettferdig! Ta godt vare på hverandre nå,det er viktig. Sender dere varme tanker....kondolerer på det sterkeste...har ikke flere ord....
Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 6. august 2007 #22 Skrevet 6. august 2007 Så ufattelig trist...vet ikke hva jeg skal si, er alle foreldres mareritt. Kondolerer så masse!!!
Kristin* Skrevet 6. august 2007 #23 Skrevet 6. august 2007 Bra dere har hverandre å støtte dere til nå. Lykke til ien tøff tid. Klem
Feliz31 Skrevet 6. august 2007 #24 Skrevet 6. august 2007 kondolerer så mye. helt forferdelig det dere må oppleve.
☆Lille my* Skrevet 6. august 2007 #25 Skrevet 6. august 2007 Uff dette var forferdelig trist å lese:( Tårene presser på her! KOndolerer og prøv å ta vare på hverandre nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå