Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg og sambo hadde sex- bra sex også. Han pleier å komme veldig fort, men denne gangen holdt han ut en god stund og det var kjempe deilig. Men jeg kom ikke. Så kommer han og da var vi ferdig- som vanlig. Og jeg gikk da på badet- som vanlig og fikset resten selv. Dette pleier han ikke å få med seg, men denne gangen gikk han og kikket i vinduet og så hva jeg gjorde! Og han ble da kjempe lei seg.. Jeg og, men på den andre siden så går det en liten faen i meg også... Litt til pass for han. Han kan vel ikke noe for at han kommer fort, men vi har snakket om det og jeg har sagt at det er fint om han vil hjelpe med med å komme først, før samleie, så slipper jeg å ligge der kåt som et uvær etter at han har kommet etter 2 min hver gang.... Uff...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 kanskje det var dette som skulle til for å skjønne at han må bidra litt mere? men du må jo hjelpe til litt selv også da, ikke bare ligge dær å vente på en orgasme... hva om han fingrer eller slikker deg til en orgsame først da? da har du i allefall fått 1, før dere begynner med selve sexen!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Dette problemet har sambo inni mellom også, så han passer ofte på å gi meg orgasme først. Hvis ikke, så må jo jeg hjelpe til selv også, kan ikke bare ligge der, og da pleier det å gå bra. Hvis han skulle komme før meg, så blir han bare "inni" meg til jeg kommer. Veldig deilig det og...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg er jo med da, og hjelper til og er fullstendig deltakende selv. Bortsett fra at jeg må være litt roligere og mer tilbakeholden enn jeg egentlig vil siden han kommer så fort... hi
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Ok, men prøv å få han til å gi deg orgasme først da...
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Ja, har prøvd og til og med bedt han om det muntlig uten bortforklaringer. men nå burde han ha skjønt det vel...? hi
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Ja, det vil jeg tro! Det bør han i hvertfall..!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Men en ting, hvis du har bedt han om det og han ikke gidder å gjøre det, så er han jo en himla stor egoist da! Da har han overhode ingen grunn til å bli såra..!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #9 Skrevet 7. august 2007 så kjøp kondomer med bedøvelseskrem da, for faen!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Mannen min har også tendenser til å komme for fort, og det er ganske frustrerende når du vet at om han bare holdt ut litt til så klarer begge å komme i mål. Vi hadde en prat om dette for en stund siden og jeg ba han faktisk sjekke ut hvordan han kan trene seg til å bli mer utholdende med start-stopp teknikk. Jeg ba han også runke litt oftere og da øve seg på å utsette utløsningen. I tillegg er han flink til å ta pauser under samleiet og det har blitt mye bedre. Vil råde deg til å ta en ny prat med mannen din, sex skal jo være tilfredsstillende for begge parter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå