Gå til innhold

Er det bare jeg som syns Facebook er en eneste stor egotrip?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gått med i Facebook, men stadig deaktiverer jeg profilen min(det går jo ikke an å slette.. ) fordi jeg syns det er kjedelig, og fordi jeg syns folk viser sine egosentriske sider der inne.. Man skal liksom meddele hva man gjør i minste detalj, legge ut, ja f.eks bilder av seg selv med trutmunn og hodet på skakke som noen lenger ned her sa, og man skriver på hverandres "wall" så alle kan se det. Jeg liker mye bedre å chatte på msn og å skrive mail, men de fleste av mine venner har kuttet ut slikt totalt, man får kanskje ikke svar på sms engang, men på facebook der fins de.

og det verste er at man får "friend requiests" fra folk man kjente for 100 år siden, og til og med folk jeg ikke kjenner spesielt godt.. og man kan jo ikke akkurat takke nei heller, også får jeg vite masse ting om folk jeg knapt har kontakt med ellers..

samtidig elsker jeg å snoke og er inne for å se på andres profiler.. hehehehe.

Så for meg er facebook et eneste stort se og hør!

Noen andre som er meg enige??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men tror vi er for gamle jeg da ;-) Er noe med tiden dette, at alle skal legge ut masse om seg selv. Hvis du skal være vellykket skal du jo på TV

Skrevet

Nei, det er sjelden sort-hvite meninger om kjente fenomener tilhører bare en person, og det er garantert mange andre som mener akkurat det samme som deg.

Jeg derimot, mener at facebook er litt hva man gjør det til. Ikke forstår jeg hvorfor du ikke kan avslå friend-requests heller.

Skrevet

Det må være helt forferdelig å si hei til folk man kjente for 100 år siden.. Ikke minst at de vil være venner. Et skikkelig dilemma.

Og så MÅ man legge ut bilde med trutmunn og greier... nei og nei.

Skrevet

Egosentrisk å holde kontakten med gamle kjente? Egosentrisk er for meg noe helt annet enn dette:-)

Derimot synes jeg det er kjempegøy å møte gamle kjente og ta opp kontakten igjen. Hvor mye info man legger ut er opp til hver enkelt, ei heller har jeg jeg hodet på skakke og trutmunn........men om man er 14 så kanskje ja;-)

Synes igrunn det er du som er egotrippen her, om du kritiserer oss som bruker Facebook som det er ment, og i tillegg "snoker" rundt der inne;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...